Naděje je a není. Někdy to vypadá, že mě už opustila, zaháním ji od sebe pryč ! a ona stejně zas někdy vykoukne zpoza rohu a srovná se mnou krok.
přidáno 22.03.2016
hodnoceno 20
čteno 956(17)
posláno 0
Naděje umírá
zemřela už?
doufám
ještě ...

čekám ?

Chlácholím
ten kousek sebe
co chce věřit
té naivní pohádce
o krásce
a nekonečné
lásce

Jak dlouho
ještě ...

zemřeš?

nebo zůstaneš


přidáno 30.03.2016 - 21:23
princeznacarodejkaZ: Moc mě těší, že se ti líbí :-) mám radost. Navíc tvůj komentářík nelze zpochybit - díky.
přidáno 30.03.2016 - 20:46
Dokud dýcháme, věřme na naději, pravda je v tom, že od smrti nám nepomůže ani svěcená voda, mě se to líbí.
přidáno 26.03.2016 - 07:57
kmotrov: děkuji za komentář :-) jsem si vědoma,že "kráska a nekonečná láska" není nic originálního a trochu to tam"trčí", ale na druhou stranu jsem to ponechala jako takové malé ironické zlehčení ,protože naděje je často o vážnějších tématech.
Souhlasím,že by se dalo vymyslet něco jiného-popřemýšlím Za komentář a názor jsem ráda - díky :-)
přidáno 26.03.2016 - 07:37
Já se pro změnu zaměřím na poezii.
Asi by se s tím ještě mělo pracovat. Myslím, že to (jako většina autorů, kteří publikují poezii na internetu) pouštíš moc brzo z ruky. Pohádka o krásce a nekonečné lásce pro mne postrádá nápad (je to kruté, promiň). Nápaditý potenciál vidím v anotaci, kde píšeš jak naděje není, nebo jak ji odháníš, ale ono se jí nejde zbavit, zas se vynoří, když to nejmíň čekáš.
To, jak si zmenšila písmo u "nebo zůstaneš" je geniální, protože naděje je něco malého, doslova titěrného.
přidáno 23.03.2016 - 18:15
Nikytu: Děkuji za komentářík :-) jsem ráda, že se líbí a zaujala...
přidáno 23.03.2016 - 17:56
Nevěs hlavu, vždy je nějaká naděje. ;-) A někdy i stačí trochu si poupravit definici toho, v co doufáme. A hned se doufá lépe. ;-)))
Moc krásně jsi to vyjádřila. A obrázek? Výborná volba! :-)
přidáno 23.03.2016 - 16:35
Děkuji Van za psaní :-) Ono opravdu záleží na úhlu pohledu a já se jí asi nikdy nezbavím ! aspon ne trvale:-D pořád si ji tak nějak hýčkám...
přidáno 23.03.2016 - 16:15
Nemyslím si,že naděje musí zpomalovat, naopak někdy může být jediným motorem ,který nás vyvede ze zdánlivě bezvýchodné situace. Pokud přestaneme věřit,přestaneme se i snažit, přestaneme žít... Naděje je vlastně optimismus ,který nám pomáhá přežít to nejhorší... Přeju ti hodně naděje a optimismu,i kdyby nikdy nepřišlo to,po čem toužíme, alespoň se nám lépe žije ...Je to jako když se na něco těšíme, a to je přece radost... :-)
přidáno 23.03.2016 - 12:01
Lenča: Nejde :-) no jak jsem psala v anonci, někdy ji zaháním , protože zbytečně dává šanci na něco a ona se zase objeví... ale na druhou stranu kdo z nás ví co je zbytečné ? děkuji
přidáno 23.03.2016 - 11:32
Bez snů a nadějí snad ani nelze žít...
Krásné :)
přidáno 22.03.2016 - 21:02
Stará neznámá: Je to fenomén - je naprd, a stejně tady je a není ! je to zvláštní jev a i když to víš, tak tě chtě nechtě zpomaluje....
přidáno 22.03.2016 - 20:59
shane: ano, ano, pravdu díš - je to tak :-)
přidáno 22.03.2016 - 20:57
Řekla bych že naděje umírá poslední, ale ona žádná není. My ji jen tak tak nazýváme. Osobně myslím, že naděje je pořádně naprd a že lidi zpomaluje.
přidáno 22.03.2016 - 20:54
korálek: Inu, učím se brát život tak, jak přichází a občas se mi to už i daří! Je přec moudrý ten, kdo se netrápí pro to, co nemá, ale raduje se z toho, co má! :-)
přidáno 22.03.2016 - 20:50
shane: ach, shane , svým zpusobem máš pravdu :-) děkuji za básen, děkuji za smíření :-)
přidáno 22.03.2016 - 20:48
vanovaso:díky za přečtení a komentář :-) jsem potěšena, že zaujala a a za podporu :-) no jak jsem psala v anonci , někdy to vypadá že je už naděje navždy pryč a pak se zas objeví ... je to dobře nebo špatně - někdy nevím
přidáno 22.03.2016 - 19:27
korálek:
Naděje umírá naposledy,
z toho si poučení vem,
že svědkem toho nikdo tedy
nebyl, ani my nebudem!

Takže je marné se tu trápit,
je-li to naším osudem,
můžeme lásku srdcem lapit,
když ne, trápit se nebudem...
:-)
přidáno 22.03.2016 - 18:55
Naděje přece neumírá... Někdy si s námi osud zahrává, ale taky mu musíme trochu vyjít vstříc... Pěkné zamyšlení...
přidáno 22.03.2016 - 15:34
Díky za zastavení :-) otazník proto, že nevím jestli zemře a jestli ano, nevím kdy.
přidáno 22.03.2016 - 15:29
proč ten Otazník na konci...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Naděje umírá ? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chytni mě za ruku
Předchozí dílo autora : Úsměv mi sluší

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku