přidáno 26.12.2015
hodnoceno 4
čteno 1374(17)
posláno 0
Co je to láska, je to klam, spojením dvou lidských tlam?...a nebo je to hluboký cit, který nelze uchopit. Sama nevím, je to těžké, vyznat se v lidech a citech v době technologické. Každý Ti píše že má tě rád, avšak kdo je skutečně tvůj přítel a kamarád?...

Láska a rozum nejsou ti praví přátelé, není rozumné brát si je sebou do postele...srdce k lásce patří více...oheň a vzplanutí, tě náhle přinutí zahřát se a neptat se, zda je to to správné...

Vesmír a láska toť překrásné spojení, které ti dodává sílu a vždy tě ohromí, svou nekonečnou láskou a porozuměním....

A co taková láska k sama sobě?... Je důležitá, nebo není a může ležet v klidu doma v koutě? Mít se rád a dělat, cítit co máš rád, je tvůj největší přítel a kamarád. Avšak když nemáš se rád a děláš pro druhé více než pro sebe, postupně umíráš a choulíš se v koutě sama pro sebe...

Tak co je láska??
přidáno 26.12.2015 - 12:07
Jak málo slov stačí k vyjádření lásky :-)
přidáno 26.12.2015 - 11:54
Já vím, že se nedá dat do suplicku, láska má i hodně podob a je jedinecna.Jinak citát od Saint-Exupery je překrásný, prince jsem četla, ale už je to dávno. Diky za komentář určité si Vaše básně s chuti prectu. Ja vždy dostalu nápad a píší zrovna o tom co je mi momentálně blízké a o čem premyslim.
přidáno 26.12.2015 - 11:43
Láska je páska,
láska je sedmikráska.

- Arthur Rimbaud
přidáno 26.12.2015 - 09:49
♣Některé věci nelze jen tak zařadit do nějakého šuplíčku, zvláště něco tak nádherného a přesto tak neuchopitelného jako je Láska!
♠City si lze jen procítit, nikoli je přesně definovat a zařadit. Každý takový pokus je marný a odsouzen k nezdaru! :-)
☻Sám se hodně věnuji lásce a na tohle téma tu mám hned několik básní, kde třeba tvrdím, že je to vlastní sestra gejši, či trní, které píchá. Ale to vše jsou stále jen metafory, které jsou marnou snahou vyjádřit některou z jejích vlastností.
♦Pokud jsi nečetla Malého prince, doporučuji!
Výsledkem podobných úvah je i autorův následující citát, který zřejmě vystihuje podstatu:
♥Láska je větší než příval slov, o lásce se nediskutuje, láska je!♥
(Antoine de Saint-Exupéry)
:-)))))))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Co je láska? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : list ve větru
Předchozí dílo autora : Tělo - Mysl - Duše

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku