Co k tomu dodat? Nemám ve zvyku psát něco, co dává smysl. :)
přidáno 17.11.2015
hodnoceno 4
čteno 1087(12)
posláno 0
Ztěžka jsem zavřela znavená víčka a nechala se ukolébat zpěvem větru, který mi nyní připadal nesmírně krásný a pravdivý, vháněl odvahu tam, kde již dávno zavládl strach. Přála jsem si se dožít chvíle, kdy se přestanu bát tmy, ale ta nepřicházela ani s věkem. Stíny mě děsily a těch byl noční svět plný... Cítila jsem, jak mi do žil vbíhá nová síla a energie, kterou mé tělo ztratilo. Stála jsem na břehu řeky, a když jsem nahnula k jejímu průzračnému toku, spatřila jsem bílého ohromného vlka, kterému v očích plá oheň. Má toulavá duše se v tu chvíli zformovala do podoby mocného zvířete s hřmotným hlasem a planoucíma očima. Náhle jsem volná, běžím daleko do světa fantazie a užívám si, jak mi vítr pročesává bělavou srst. Žádná tma, žádný strach...Utíkám daleko za hranice lidského chápání a má cesta nezná konec. Namodralá tráva se sklání do šiku a připomíná rozbouřené moře. Chtěla jsem zajásat úžasem, ale v tu chvíli má ústa vydala jen hluboké zavytí, z kterého mi přejel mráz po zádech. Náhle se však po obloze začaly honit severské vichry. Blýskl se paprsek pronikavého, leč krásného světla a já musím otevřít oči. Opět vidím, že vše byl jen sen. Bez hranic, ale pořád jen sen...
přidáno 11.05.2019 - 21:42
Máš bohatou slovní zásobu,je vidět že hodně čteš a dokážeš se ubránit opakování stejných slov.Mé dcery tohle neumí,škoda.Hodně zdaru vlčice s ohněm v očích.:-)
přidáno 30.11.2015 - 20:17
Neboj se používat odstavce. Je mnohem lepší povídku rozdělit do několika odstavců než mít jen jeden. Zde bych asi odstavce rozdělil tam, kde jsou ty trojtečky.

Na internetu doporučuji používat anglické odstavce - mezi odstavci necháš prázdný řádek a na začátku odstavců není žádné odsazení. Jednoduše se to píše a snadno se to čte z monitoru.
přidáno 17.11.2015 - 12:51
Lenča: Já děkuji za chválu. :)
přidáno 17.11.2015 - 12:17
Krásný příběh o svobodné a odvážné duši .)
Je to fakt nádherně "vybarvené", díky za zážitek :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sním... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Krvavá růže

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
wojta
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Lasak řekl o Cecidit angelus :
Chcete vědět, co vám dá tato stránka? Podívejte se na tuhle slečnu. Sice nedokážeme vytvořit talent, ale talent, který máte vám zde dokáží rozvinout do takové míry, že z vás mohou být úžasní psanci. Stručně řečeno. Tahle slečna je otevřená konstruktivní kritice do takové míry, že už teď píše perfektní díla.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku