.. aneb i třicátníkům může někdy slušně hrabat :-)
přidáno 10.02.2015
hodnoceno 16
čteno 1336(21)
posláno 0
VAROVÁNÍ!! Úchylné téma, kdo chce být pohoršen, nechť čte směle dál!!

Holkyyyy!!! Je lepší vibrátor bo chlap? Jakej je v tom rozdíl?? Znáte nějakej??

Touto otázkou jsem počastovala svoje kamarádky, včetně kamaráda Jarouška, co má rád jiný kamarády, takže je to vlastně taky taková naše skorokamarádka, v hospodě, kde se čas od času sejdeme.

Ovšem Jarda své mužné sklony zcela jistě nezapře "Nejlepší vibrátor, je od jaktěživa traktor.." zamyslí se "a kravička!"

Amelie "Ano.. ehm, děkuji za názor, děvče!"

Jarda "Nemáte zač pane Montmártrojc!"

Ren, se jako obvykle zamyslí a nakonec jen dodá "Vidím, že fundované rady se ti už dostalo.." a dál nevzrušeně studuje jídelní lístek.

Kájina "Jaroušku, kdy bude zabíjačka?? A jinak, co že bylo za a)? Přeslechla jsem!"

Amelie "Do háje holky, vykecávejte se jinde a mluvte k věci! Kájino, no tak! Jui, kde se flákáš se svým názorem?? Ren, dělej nebo se neznám!" Mile povzbuzuji kamarádky.

Kájina "Co, že to chceš vědět??"

Amelie "Šmarjá, už snad ani nic.."

Kájina se kření jak blbá.

Amelie na Kájinu "Jasně, už jsme se vysmály, tak šup, jak to máš??"

Kájina "Co jak mám? Vibrátor nemluví, jedna výhoda."

Probírá se dosud spící Jui se slovy "Ty wole!"

Jsem štěstím bez sebe "Kájina se nám rozpovídala, a dál?"

Kájina "A teď Jui.."

Jui "Jednoznačně chlap!"

Amelie "Viď, to taky říkám, jsem to teď totiž někde řešila, mno.. "

Kájina "Jasně, že chlap! Ale mluvěj.. někdy by fakt nemuseli."

Ren "Ale hekat můžou néé??"

Kájina "To jo"

Jarda "Ty wole Amél, co to máme za kamarádky??"

Amelie "Jarine, ty mlč, stejně každej ví, že nejsi normální, tak se hoď do klidu a něco se třeba přiučíš."

Jui leží smíchy pod stolem.

Amelie "Kde jsi Jui??"

Kájina "Jui je v pohodě, pod stolem, u tý už mě nic nepřekvapí."

Ren zamyšleně "Z chlapů asi jen Jarouška, ten je v pohodě.."

Kájina "A co ty Amél, povíš nám taky něco??"

Amelie "Jako detaily?? No to bych ráda, kdybyste se trošku jako rozpovídaly, aby to šlo snáz, sakra huž taky!"

Kájina "Sbíráš info, píšeš ňákou seminárku bo co??"

Jui se opět dostala do vertikální polohy "No říkám, chlap. Vibrátoru chybí zbytek!"

Amelie "Jakej zbytek? A co ten zbytek jako dělá??" "Šmarja Kájino, já jsem tu na dotazy!"

Jui "Nic twe.. vážně jsou ty dvě děti tvoje?"

Amelie "Ne, pošťáka, proč?"

Jui se pomalu klátí znovu pod stůl "Jen tak."

Amelie "Jako nerada to říkám, ale vy jste fakt jen stroje na mlíko, fialový, s bílejma flekama! Tady čék nadhodí vážný téma a vy.. "

Jui zpoza stolu "A my..?"

Amelie "Ále, houby!"

Jui "No a co tvý zkušenosti?"

Amelie "Jako sorry, sorry!! Nejste vy úplně mimo? Já jsem tady ta, co se ptá!! Do háje, pochopí to už konečně někdo?? Jsem takovej chudák, se s váma přestanu kamarádit a bude!"

Jui s hurónským smíchem "A když se s náma přestaneš kamarádit, kdo pak bude lichotit tvýmu PSOVI? BTW.. týjo, dneska stojim na balkóně a najednou kolem mě prolítne netopejr, jsi si jistá, že jsi zavřela PSA?" *

*PES je moje kilová čivava, ze které si má milá kamarádka dělá ustavičně legraci

Amelie "Si ho volichotim sama"

Ren "V zájmu vlastního psychického zdraví jsem teď nějakou dobu přemýšlela, co si objednám k jídlu, takže netuším, o čem byla řeč.. nicméně za sebe můžu teoreticky říct - ber oba!"

Amelie "Tak ještě ňáký zkušenosti tentonc, přidej nééé?"

Jaroušek "Zkušenosti?? No, v práci preferujeme především stroj, že.. aby se člověk neunavil tolika no a ňáký ty dodělávky dorazíme ručně, páč aby to mělo ňákej tvar a vzhled no.."

Ren "Jak říká Jarda, stroje jsou fajn, ale nějaký ruční dodělávky jsou nutný."

Amelie "Jaroušku.. a co jako s těma strojema přesně děláte? Mohl bys mi to nějak přiblížit?" "Ren, jaký dodělávky? Povídej."

Jaroušek "Hrabeme!"

Ren "Hrabe mi."

Amelie "Hrabu."

Kája "Woe, vám hrabe"

Jui "NO TO BYCH SE TEDA DIVILA!!!"

********************************************************

Ren "Zjišťovat velikost autíčka Blesk otázkou - A jak ho máte odhadem velkýho? Sedm, deset nebo třeba 15 centimetrů? - můžu fakt jenom já!!"

Jaroušek "To je vidět, na co myslíš."

Ren "Já myslela jen na to, aby to autíčko na dortu bylo dost velký. Obchodní zástupce měl naštěstí smysl pro humor."

Amelie "A jak ho teda měl velkýho???"

Ren "Říkal, že tak těch osm centimetrů, větší že nebude."

Amelie "Aha.. ani když ho něco .. naštve.. rozruší a tak?"

Ren "Říkal, že ani na objednávku."

Amelie "Hmm, tak teda nic!"

Ren "Já beru i toho malýho, prostě ho potřebuju!"

Amelie "Tak i malej udělá určitě radost, neboj."

Ren "Konečně ti to docvaklo."

přidáno 18.05.2015 - 23:49
:-D Dobrý, no, to mi chybělo :-) :-) Bezva netopejr i ruční dodělávky :-D
přidáno 13.02.2015 - 17:42
shane: máš být konkrétní.. lepší, než se tu ohánět gramatickejma úchylnostma je napsat rovnou "nemáš překlep ve JSME PŘEMÝŠLELA.." atd.? pak ti napíšu, že mám, je to typ překlepu, který snadno přehlídneš i na poněkolikáté a těžko se to honí jen pod nicneříkajícím upozorněním na majestátní plurál..
přidáno 13.02.2015 - 16:33
Amelie M.: No, mínil jsem ta spojení: jsme počastovala, jsme přemýšlela... :-)
Mám kámošku, co mi taky píše podobně, ovšem u ní jsou to jen překlepy z rychlého psaní a nepozornosti, protože při tom dělá i jiné věci. Sorry, nemyslel jsem to zle, jen taková nevinná kritická připomínka. Nemáš u dílka to tlačítko Upozornit na chybu, jinak bych to udělal diskrétněji...
Ne, nemyslím si, že je třeba extrémní opilosti k uvolnění podobných diskusí, jde opravdu spíše o potřebné uvolnění psychické, ostatně já tyhle stavy taky nepraktikuji!
A o tom, co všechno dokáže probrat správná parta, vím své. Souhlasím, že je to potřebné pro uvolnění a pročištění hlavy od některých škodlivých zplodin života.
I když někdy to sklouzne i k takovým zdánlivým pitominám jako jak se množí žížaly a jak to dělají hadi! :-)
Legrační ovšem je, když si uvědomíš, že tohle vlastně nevíš a kdyby se Tě zeptalo třeba dítě, bylo by těžké se z toho nějak vykecat...
přidáno 13.02.2015 - 16:12
shane: Ano, není nutný se opít, z takových babseišn se vracím bez sebemenšího obsahu alkoholu v krvi, ovšem s natrženou bránicí a plnou hlavou hovadin, stačí když se sjede správná parta. Kam až dokáží zajít diskuse internetové snad raději nebudu komentovat :-D
přidáno 13.02.2015 - 15:50
Máta: no, já naprosto přesně vím, o čem je řeč! díky :))
přidáno 13.02.2015 - 15:49
shane: žádné poloviční pokusy o majestátní plurál zde nemám, pravděpodobně jsi to nepochopil významově..

jestli máš pocit, že každý musí být ožralej jak doga, aby dokázal chvíli mluvit o něčem a přitom o ničem, tak jsi také vedle, povětšinou jsme všechny samy sobě řidičkami, takže alkohol nehrozí.. někdy je fajn, nehrát si na intelektuály a dát průchod obyčejným kravinám.. ;)

za dodatek k nadhozenému tématu díky
přidáno 13.02.2015 - 15:26
Co mi to jen připomíná... hmmm dlouhé fundované hovory s dámami o agrotechnických detailech, protkaných českou přemyslovskou historií (nebo spíš prehistorií), občas si odskočíme k floře, někdy i k fauně, žijící v močálu... a zazdíme to koupací kachničkou a klubíčkem...
Díky, pobavila jsem se :-D
přidáno 13.02.2015 - 15:12
Amelie M.: Názorná ukázka toho, jak různě může alkohol působit na některé jedince! Zatímco Tvé kámošky mají přízemní až podstolní starosti, Tvůj duch touží po výšinách poznání...:-)))
Jo, květ je hezkej v poupěti, vopilost taky...Vzhledem k tomu, že jsi tady nikdy neužívala " plural majesticus" ty dva poloviční pokusy budou asi překlepem.
Líbí se mi výrok: Si ho volichotim sama!
K diskusi:
*Vibrárorek má své parametry dané rozměry a kapacitou baterie, další už je jen na Tvé šikovnosti. Jinak drží štětec skutečný umělec, jinak mazal...
**Chlapi se mohou lišit výkonem i výdrží a platí to i pro jejich parametry//rozměrové i výkonostní!:-)//, ač zdánlivě stejné, které se mohou měnit v závislosti na čase i dalších proměnných, což je občas i výhoda! Chlapa někdy jen lehce pohladíš a povzbudíš ho k dalšímu výkonu, kdežto na vibrátorek můžeš vzít třeba rozbrušovačku a stejně už ani nepípne!:-)))
přidáno 13.02.2015 - 14:27
Singularis: ona to jsou uměle vyvolávaná nedorozumění :) je to taková hra.. díky za zastavení :)
přidáno 13.02.2015 - 14:26
Yana: díky :))
přidáno 13.02.2015 - 14:22
jak z filmu, úplně vás vidim
přidáno 12.02.2015 - 18:43
Připadá mi, že v té první části se Ti podařilo zachytit určitý druh nedorozumění, s jakým mám také zkušenost. Snad tedy nejsem jediná osoba, které její okolí nerozumí. Druhá část (pod hvězdičkami) mě nezaujala.
přidáno 12.02.2015 - 14:59
Mayfair: ano, ten by měl jistě radost, z takového návalu klientů :D
přidáno 12.02.2015 - 14:56
Super diskuze, asi bych byla taky pod stolem :-) A tak trochu mi to něco připomíná. Tyhle "babince" se občas zvrhnou k tak netradičním debatám, že by docent Chocholoušek zaplesal :-)
přidáno 11.02.2015 - 12:34
Lenča: není nad to, si hrát :))
přidáno 11.02.2015 - 11:49
Tak v tý vaší partě bych asi zapadla. A ty vaše dvojsmysly - to prostě žeru :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hovory (o....?) H - Hospoda : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hovory H - Děti mé, či děti kamarádů
Předchozí dílo autora : Čáry máry fuk

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku