přidáno 29.10.2014
hodnoceno 5
čteno 1211(18)
posláno 0
Kdysi dávno.. těsně před naší krutou smrtí vyhladověním.. jsme s manželem vyrazili do obchoďáku, krátce před zavíračkou, koupit si něco dobrého k jídlu. Na tom by asi nebylo nic až tak zajímavého, až na fakt, že hned od vchodu jsme zahlédli nakupujícího Jana Krause s manželkou Ivanou a jejich synem Jáchymem.. no nemusím vám říkat, jak widlákovsky jsem se zachovala a jala se je v liduprázdném obchoďáku nenápadně špehovat.. Opravdu jsem byla šíleně zvědavá, jak vypadají zblízka a jestli to jsou opravdu lidi. To víte, ve Widlákově tohle nepotkáte! Co vám budu vykládat.. kdybych mohla, tak si snad i sáhnu.. Popojedem..

Tak za prvé jsem si všimla, že paní doplňující jogurty, se právě jedna krabice smetánků rozprskla po čerstvě umyté podlaze a malá čivava, do té doby tak umně skrytá v kabelce postarší, děsně zmalovaný madam, vyskočila z tašky jako kamzík, div se na vodítku neuškrtila a jala se tu spoušť poctivě minijazýčkem uklízet.. (bych nechtěla vidět, co prožily spolu za noc.. prd.. pšouk) Všimla jsem si, že i stroj uklízečky hučí naprázdno a ona zírá s otevřenou pusinkou na ten zvláštní trojlístek.. elegantní dáma.. za ní hromotluk v péřovce a poblíž jako torpédo poletující synek v kombinéze.. všichni tři s takovým zvláštním pohledem, jakoby nad věcí.. ne nafoukaným.. ale nad věcí.. nevidí, neslyší, jen si jdou po svém a asi vědí proč.. asi měli už tu čest setkat se s widláky, co zírají s otevřenou pusou a nechtěně tak baští poletující hmyz kolem.

Šikovně jsem se proplétala mezi regály a když už jsem se dost nabažila pohledu na Ivanku i Honzíka a zjistila ke svému velikému úžasu, že to jsou vážně lidi.. jala jsem se nakupovat..

V tom se to stalo.. moje pozornost silně zaujatá právě zlevněným uherákem se rozhodla mě zradit a já se hnala slintajíc naproti štangli salámu zrovna ve chvíli, kdy kolem procházel ON.. vstoupil mi do cesty.. no hádejte, kdo.. Jan Kraus.. sám pan Kraus.. Bohužel, k jeho, (mé) smůle jsem už nestihla zabrzdit, jen mírně zatočit a tak ho vozík jen lehce štouchnul do boku.. ale já sama v tom šoku, kdy mi začalo pracovat podvědomí, protože já přece tohohle člověka "znám".. stačila ze sebe vykoktat.. Brý den pane Kraus!

Šiš a Marjá.. se začal tak smát, že i já chtě nechtě, začala prskat smíchy.. Prý se v životě neztratím.. zdravit už umím, ještě bych se měla naučit špehovat trošku nenápadněji, protože i přes ten pohled do blba, za kterým se maskujou, občas zahlídnou, ač se to nezdá i "blba".

Potřásli jsme si rukou, dostala jsem autogram a v klidu a míru jsme se rozešli. A mezi náma.. fakt jim to seklo.. a Honzík není až taková "příšerka", jak se v TV zdá.. je to docela hezkej a milej chlap.. a relativně vysokej.. proti TV samo .. aaach..

Uff


přidáno 03.01.2015 - 14:19
Mayfair: myslím, že se bavili všichni zúčastnění :))) díky
přidáno 02.01.2015 - 23:53
Tak jsem si to celé představila a tak trochu mi to připomnělo příhody Mr. Beana. Fakt jsem se smála nahlas, až jsem vzbudila kocoura :-) A myslím, že se tenkrát pobavil i pan Kraus.
přidáno 30.10.2014 - 07:51
Tak jsem se opět nasmála, líbilo se mi to moc. Krause mám taky ráda, protože je svůj, na nic si nehraje, nesnaží se zavděčit každému a je to chytrej všímavej chlap s chytrým humorem. A to charisma a nadhled jsou nepopiratelný.
Nádherná příhoda, fakt že jo a skvěle popsaná. Vůbec nevím jak bych se při střetu zachovala já, ale potřepání tlapkou bych brala, jen na to špehování bych nejspíš neměla :-D
Díky za další příjemné ráno :-)
přidáno 29.10.2014 - 19:34
Zamila: jj, je to pravda, on má někde poblíž snad chalupu, tak prý chodí do toho obchodu často ;) a není jedinej, kdo se tam dá potkat.. charisma má, o tom žádná..
přidáno 29.10.2014 - 19:30
:-D A to je jako opravdu opravdická pravda ?? Týýýjo :-) Já bych si sáhla hned :-) On je totiž tak ošklivej, až je hezkej :-D A chytrej, vtipnej, šarmantní ... :-) Kdo by to byl do něj řek v dobách, kdy hrál v Saxáně a v pohádce Jak se budí princezny :-) /Tu ale žeru kvůli mladýmu Hrušínskýmu :-) /

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Brý den pane Kraus! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Luxusní deviace
Předchozí dílo autora : Noční telefon

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Dandy
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Meluzina :
Skvěle ovládá kritické myšlení a polemiku, vyzná se v politice i literatuře, umí poradit a její rady jsou tvůrčí a hodnotné, stejně jako myšlenky v jejích dílech.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku