přidáno 07.02.2014
hodnoceno 5
čteno 1276(14)
posláno 0
To nevymyslíš!

Byl hezký podzimní den a já toužila po něžných dotycích a příjemné změně, tak jsem pozvala přítele na chatu svých rodičů a s představou příjemně stráveného večera nadšeně organizovala nezbytné drobnosti. Ve stanovenou hodinu jsme netrpělivě postávali před brankou a toužebně čekali otevření brány ráje. Suverénně jsem zasunula klíč do zámku, otočila a nic. Klíč vzdoroval, a ani po chvíli šetrné manipulace a následném brutálním násilí nehodlal splnit svoji funkci. Jako projev maximální nevole se zlomil. Ráj se dal otevřít postranní brankou, tak nic nebránilo naplnění nejtajnějších přání.

Studenou chatu jsme chtěli zpříjemnit teplem krbu, ale nepříznivé klimatické podmínky vehnaly veškerý kouř zpět do místnosti, kterou jsme další hodinu intenzivně větrali. Přes úporné kašlání, pálení očí a smrádek, jsme zmobilizovali zbytek touhy, a na lůžku očekávali věci příští. Nebylo dimenzované na hmotnost dvou těl. Prasklo první prkno, pak další a poezie podzimního večera se vytratila rychleji než kouř z místnosti.

Po dohodě jsme posunuli hrátky na neurčito. Během večera začalo silně pršet a přístupová polní cesta se změnila v bažinu, kterou jsme museli překonat, bez erotického náboje, ale s maximální vůlí zachovat si zbytek důstojnosti. Přítel si obalil "lakýrky" ohavnou hnědou hmotou, já botičky igelitovými pytlíky a po nechutném čvachtání v mokré oranici jsme se bez dalších vřelých slov rozloučili.

Doufám, že další kouř si zažil už jen v manželství.
přidáno 08.02.2014 - 20:53
Severak: Děkuji za komentář. Mělo vše dopadnout jinak.
přidáno 08.02.2014 - 20:52
ŽblaBuňka: děkuji za komentář.
přidáno 08.02.2014 - 00:17
tomu říkám den blbec
přidáno 07.02.2014 - 23:03
člověk by to skoro považoval za dílo osudu
přidáno 07.02.2014 - 19:37
:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
To nevymyslíš. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Babeta
Předchozí dílo autora : Já, čekám!

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Meluzina :
Skvěle ovládá kritické myšlení a polemiku, vyzná se v politice i literatuře, umí poradit a její rady jsou tvůrčí a hodnotné, stejně jako myšlenky v jejích dílech.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku