Asi pro nás všechny.
přidáno 01.02.2014
hodnoceno 4
čteno 826(11)
posláno 0
Bílá dáma dnes přichází znovu. S náručí prázdnou, ale i za to jsem jí vděčný. Každý z autorů by měl být, nikoho nevyjímaje. Někdy marně čekám celé noci a ona nikde.
Hledáme ji všude, v každodenních plcích, ve vážné, i (s)prosté hudbě i vlastní mysli. Ale najít ji je téměř nemožné, sama si vybírá, koho z nás poctí návštěvou. Někomu se neukáže během života nikdy, já však patřím mezi ty šťastlivce, za kterými dochází často. Někdy až příliš často, až se její slova kupí na stole, bez ladu a skladu, a nestihl by je zapisovat ani kdybych jim zasvětil celý život. Plýtvání, nazývali by to někteří. Možná by měli pravdu, přesto s nimi nesouhlasím. Jen jich je prostě přespříliš, zatímco skutečného talentu vždy schází.
Jsem jí skutečně vděčný. I když dnes přišla jen proto, aby mýma rukama mohla psát sama o sobě. Nelze jí to mít za zlé, neustále jen dává, tedy alespoň zde chtěl bych jí něco navrátit. Používáme její slova, aniž bychom vyzdvihli tu samotnou bílou dámu, stojící vždy v pozadí.
Vzdávám Ti hold, bílá dámo stojící vždy v pozadí. Bez Tebe bych ničeho nedokázal.
Děkuji Ti, děkuji i vám všem, jenž si tuto krátkou stať přečtete.
přidáno 08.02.2014 - 00:58
Vladan: Jestli tohle nebude ona podstata.. pro mě hezká hra se slovíčky..
přidáno 02.02.2014 - 09:56
Já mám podezření, že to jsou sestry! Možná dvojčata (nebo dokonce ještě vícečata)
přidáno 02.02.2014 - 02:19
Vladan: Lhářka jedna! Mně tvrdila, že se jinak obléci nesmí. Že je to její uniforma, kterou nesmí nikdy sundat... Ach, ty múzy..
přidáno 02.02.2014 - 01:22
K tobě chodí bílá dáma? To ta moje má světle modrou róbu...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Inspirace : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Velký kočár
Předchozí dílo autora : Alkoholismus

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Psavec :
Umí-li někdo spojit báseň a vtip, pak je to právě Psavec! U jeho básní ze vždy dobře zasměju a za to mu moc děkuju.-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku