přidáno 29.12.2013
hodnoceno 4
čteno 870(10)
posláno 0
My lidé jsme zvláštní bytosti.My můžeme zažít něco tak krásného, a neumíme si toho vážit. Každý zná ty krásné zážitky, které když se zrovna dějí, nebo na ně jen vzpomínáme,nám dodají krásné pocity. Jak se říká takové ty motýlky v bříšku, Příjemné bušení srdce, pocit jako by jsme mohli vzlétnout.Je to něco nádherného.Ale bohužel jednou jsi dole, jednou nahoře. A tak to je, Má to tak být, protože je to důvod, proč se dostat nahoru. A když to pak dokážete, cítíte se mnohem silnější a krásný pocit je zpět. A za to trápení to stojí, i když je těch krásných pocitů méně než těch špatných, je to těžké zvládnout to, probojovat se k cíli. Celý svůj život přemýšlím a bádám životem.To určitě každý v dospívání. Čím jsem starší, chápu různé věci. Poznala jsem hodně lidí, kteří jsou fajn, zažila jsem s nimi mnoho zážitků. A i když mi ublížily, v dnešní době je takový každý, bylo to tak vlastně vždycky, protože každý má v sobě to dobré ,ale i to špatné. Nikdo není jen dobrý, nebo jen špatný. Když tak nad tím vším přemýšlím říkám si jaké by to asi bylo kdyby byly všichni jen dobří ? Jaké by to bylo kdyby bylo všechno v pořádku a nemělo se co řešit ? Byla by to nuda. A tak to beru takhle, a chci to tak brát napořád, i když někdy couvnu, a cítím že už nemůžu dál, Jako bych měla umřít. Bylo prozkoumáno mnou, a všemi lidmi, že když si pustíte nějakou radostnou písničku, tak vás rozveselí v těch nejsmutnějších pocitech i když vás mohou také rozplakat. Ale když se vypláčete, je to lepší. Ty pocity, díky našemu mozku, naše sny, mnohokrát živé, to že se nám něco zdá a kolikrát se to stane. A to nevyužíváme náš mozek na 100%.Ale kdyby jsme ho využívaly na všech sto procent a uměli třeba číst druhým myšlenky ? Co by to bylo za život, kdyby jsme věděli na co lidé v naší blízkosti myslí, když každý má své nečisté myšlenky, ale často je neuskuteční, a nechá si je jen v myšlenkách. Kdyby jsme ty nečisté myšlenky znaly, myslím že by jsme ani neměli chut se s tím druhým bavit. Možná by se nikdo nebavil s nikým a polovina lidí by se zbláznila. Nejhůř by byly na tom politici, to si vůbec nedokážu představit, Jak by ty své nečisté myšlenky chtěli uskutečnit, a navzájem by si je četli a kradli si je. To už mám asi opravdu bujnou fantazii. Ale stejně věřím že existují lidé, kteří mají schopnost využívat myšlenky na těch sto procent, podle mě jsou to lidé, kteří mají v životě vykonat nějaký účel, něco velkého, a jsou to vybraní lidé. Ale vybraní kým ? Osudem ? Bohem ? Existuje bůh ? To je otázek. Můžeme bádat a uvažovat jakkoliv dlouho, nu nepříjdeme na odpověd , protože takhle to má být. Kdyby to tak nebylo, ztratilo by se v tom to kouzlo a tajemno. Lidé to nepotřebují vědět, Měli by být rádi za tuhle existenci, a užívat si ji, at už byla stvořena kýmkoli, protože my lidé jsme zvláštní bytosti, museli jsme být vytvořeni něčím zvláštním.
přidáno 02.01.2014 - 13:12
Když říká, tak jak tohle (mimo jiné):
Ale kdyby jsme ho využívaly na všech sto procent a uměli...

(navíc "kdybychom")

nebo
Poznala jsem hodně lidí, kteří ...... A i když mi ublížily
*********
"...museli jsme být vytvořeni něčím zvláštním. " - evoluce nestačí?
přidáno 02.01.2014 - 12:22
Vladan: ano říká. Já To myslela právě tak, že nemůže být jen dobro, nebo jen zlo, že je důležité obojí, a patří to sobě. Abys musel zažít dobro musíš zažít i to zlo.
přidáno 30.12.2013 - 00:02
obávám se, že to o nevyužívání mozku na sto procent bude nějaká pověra

kromě toho, jako se nepodařilo jednoznačně lokalizovat duši do určité části těla, zdá se, že paměť je (alespoň) stejným způsobem rozptýlena v mozku
přidáno 29.12.2013 - 17:47
Ufff. Říká ti něco shoda podmětu s přísudkem?

Dobro a zlo má podobnou podstatu jako světlo a tma:

"Abys viděl plamen svíčky, musíš ji rozžehnout ve tmě." Ursula Le Quine

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
vnitřní člověk : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : upírka

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
Dzany řekl o milancholik :
Je možné že jsem ovlivněn skupinou Kamelot,kterou poslouchám asi 15 let.Pokud jsem použil nechtěně snad jejich text,nebylo to umyslem.Dzany
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku