Pokus o zachycení mé aktuální, trochu depresivní, pesimistické nálady. Zajímalo by mě, zda tomu bude někdo rozumět...
přidáno 10.12.2013
hodnoceno 7
čteno 1340(14)
posláno 0
Mohu mluvit.
... Ale jen do zdi - nikdo mě neposlouchá.
Mohu psát.
... Ale nikdo si to nepřečte.
Mohu se vyjádřit.
... Ale nikdo mi nerozumí.
Přišla jsem pomáhat.
... Ale nikdo o moji pomoc nestojí. (Všichni chtějí jen peníze.)
Jsem vězeň svobody. Zbytečná.

přidáno 19.03.2014 - 17:56
VKate: To je zajímavé. Asi s nimi mám ledacos společného.
přidáno 19.03.2014 - 17:54
mně to skoro připadalo, jako kdyby se jednalo o monolog jedné z tvých postav z EDDR :)
přidáno 12.12.2013 - 21:02
Makyna: Děkuji za komentář. Souhlasím.
přidáno 11.12.2013 - 23:33
Mohu psát.
... Ale nikdo si to nepřečte.

To je (kupodivu) velká nevýhoda internetu.
přidáno 10.12.2013 - 18:31
.. každý někam svobodně spěchá a nesvazuje se hlubšími myšlenkami..
přidáno 10.12.2013 - 17:56
Jiří Turner: Děkuji za komentář.

Vězení obvykle slouží jako nástroj izolace vězně od společnosti (aby jí nemohl dál škodit). A pokud člověka nikdo nevnímá, není to snad něco podobného? Není pak vězněm právě pro svobodu ostatních ho ignorovat?

"Báseň" je v záhlaví proto, že kategorii "aforismus" jsem ve výběru nenašel. Mohl jsem to nechat nezařazené, ale připadá mi, že to má k básním blízko. Znáte-li někdo lepší kategorii, navrhněte mi ji.

"Muž" je pak v mém profilu vyplněno ze stejného důvodu - vyplnění "pohlaví" je na Psancích povinné. Tam, kde to systém nevyžaduje, nechávám položku "pohlaví" či "gender" nevyplněnou.
přidáno 10.12.2013 - 17:08
Nerozumím tomu "vězni", když svoboda něco moci... je, podle mě, v souladu se svobodami těch ostatních na to reagovat...
Také nerozumím tomu ženskému rodu v závěru, když čtu v záhlaví "muž".
A už vůbec nerozumím, proč je v záhlaví " báseň", když tento text, je dle mého, aforismem

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vězeň svobody : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Píseň o princi Fedorovi
Předchozí dílo autora : Ester Krejčí S01E04: Transformace kapaliny (2. vydání)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Máta řekla o Amelie M. :
Fascinuje mě její humor a nadhled, do kterého dokáže zabalit životní moudrost a když je potřeba, okořenit ho i špetkou hořkosti. Umí mě rozesmát i rozplakat a to se povede málokomu. Krom toho je nesmírně milá čtenářka a velká podpora. Díky!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku