možná bych to měla zařadit do deníčkový kategorie, co já vim, ale mam radši označení "myšlenkový pochody" a taková kategorie tu prostě neni
přidáno 14.11.2013
hodnoceno 5
čteno 1030(14)
posláno 0
Možná mám pocit, že dospívám, a přestože poslouchám útržek z ruskýho repu (spíš nostalgicky než požitkářsky, se vzpomínkou na Pavla Taraseviche), je silnější, než kdy dřív. A to i přesto, že se většinu času za poslední dobu cítím jako důchodce. Jsme stejní, srovnatelní - v mnoha ohledech. Neustále sedím doma s kafem a cigárem (a čas počítám podle počtu vajglů típlejch v popelníku a cvaknutí rychlovarný konvice), sem tam si něco přečtu, ale ve výsledku nedělám absolutní nic. Když už jsem mezi lidma, nejspíš si stěžuju pořád dokola na jedno a to samý (počasí, škola, společnost, okoli, všechno, blbosti), nejspíš probíráme pořád dokola ty samý věci - nejspíš i tím samým způsobem (žádný nový nebo zajímavý náměty k hovoru nebo převratný myšlenkový pochody jako kdysi teorie o tom, že lidé jsou vlastně mimozemšťané) a nebo, co je častější, nejpíš vyprávim lidem historky ze svýho "mládí," respektive z celý svý uvědomnělý části, i když už je třeba slyšeli. Pointa toho, co říkám je, že jsem znuděná. Neni to příznak puberty?

"..krutopřísňácká záležitost sedmnáctiletejch krutopřísnejch alternativců, který svuj život rádi viděj jako pořádně posranej úděl a ještě radši se v tom topí a vychloubaj se tím, u toho kouří čtyry cigára najednou, se svejma stejně starejma kámošema nadávaj na svý -zasraně nechápavý- rodiče, myslí si že je život už nemůže ničim překvapit, protože sou už děsně starý a byli dokonce už ve třech hospodách, a tak vůbec.."

Tenhle kus, včetně zbytku toho slohu, mě před rokem hrozně nasral, vážně. Dneska musim říct, že to má něco do sebe, až na to, že už se necejtim jako osamělej hrdina dnešního světa. Už se necejtim nijak. Jsem prostě jenom znuděná a "nejlepší" rada, jakou jsem dostala, bylo "prostě začni dělat -něco- a je jedno co," což nefunguje, vážně. Nebo aspoň ne u mě.

A jsem znuděná lidma, hudbou, knihama, povinostma, sama sebou, co já vim. Ani to kafe, ani ty cigára, ani ty tóny, dokonce ani vůně vonnejch tyček už neni tak skvělá jako dřív. Už vim, že je debilita mít obchod s gramofonovejma deskama, protože lidem je to u prdele.

Myslim, že se bojim. Nebo myslim, že mi to je jedno. Nebo myslim, že si myslim, že s příchodem osmnáctin získam takovou tu pravou svobodu, ale někde v sobě vim, že se mi tim jenom spoutaj ruce z finančních a časovejch a vlastně ze všech ostatních stránek. Tohle maj bejt nejlepší léta mojeho života? Prostě jenom sedim, piju kafe a jsem vlastně plnohodnotnej důchodce (pominu-li to, že muj důchod nestačí ani na to, abych si koupila toaleťák na utření prdele). Skvělý. A tyhle zdánlivě nejlepší léta prospim, protože mě všechna ta znuděnost nudí ještě víc. A hrozně to unavuje.

A tak si říkám - je tohle vážně život? Vážně zbejvá jenom buď začít brát spoustu drog, anebo rovnou umřít? Vždycky je tohle muj jedinej závěr a upřímně - vůbec se mi nelíbí. Kde je "lust for life"? A kde jsou lidi, co mi řeknou něco, co ještě nevim? Kde jsou ty "překvapení" života? Kde jsou ty lidi, co umí bejt ještě zajímaví, neokoukaní a plní nových vjemů? Dejte mi tohle, a já budu šťastná.

Možná jsem jenom opuštěná. A možná bych tohle všechno měla dát najevo i do okolí a nebo možná ne. Všechno tohle se hroutí tim, že došly lístky na Fixu a muj život dál plyne s přibývajícíma vajglama v popelníku..
přidáno 11.09.2017 - 22:04
To mi něco připomíná...
přidáno 13.01.2016 - 12:11
Z tohohle textu na mě leze ležérní lenost. Ani ne tolik obsahem. Ten bych ti mohl na většině míst podepsat, ale ta forma naprosto koresponduje s tím, o čem píšeš.
Stejně jako život puberťáka i tvoje psaní dává naději na zábavu. Máš super styl, odsejpá to, působí to na mě tak, že to píše inteligentní člověk. A pak se začneš opakovat, omíláš to samý dokola, že jsi tím snad musela nudit i sama sebe. Důchodci, kafe, cigára, nuda, nuda, nuda.

Děláš hovno a ani si nedokážeš sehnat lístky na Fixu. Skandál. :-D (a ne že bych to neznal)

Ale chytrá seš a psát umíš, tak ze sebe koukej dostat to nejlepší!
přidáno 17.11.2013 - 23:56
k tem listkum na Fixu..to cloveka vazne nasere :-D ...jinak to ma fakt grady a neco na tom bude...tyhle pronudeny stavy zaziva kazdej...ale kecama o tom ze bude lip te krmit nebudu..pac stejne asi nebude...ale to je jen muj pesimistyckej nazor a koment..
přidáno 15.11.2013 - 10:06
Počkej, až „začneš něco dělat“. To budou taky velice zajímavé myšlenkové pochody. :-D

Dovolím si citovat:
Práce, svačinka,
práce, oběd,
práce, tlačenka,
pivo, práce, prejt...
(--Umbrtka: Strava)
přidáno 15.11.2013 - 01:22
Líbí se mi to. Vážně se mi to líbí a má něco do sebe.
Ona ta rada "začít něco dělat" má něco do sebe. Jenom by člověk potřeboval vědět co dělat, aby to jeho životu dávalo nějaký smysl. Taky jsem na to zatím nepřišla, ale můžu říct, že někdy stačí jenom udělat nějakou změnu a pak to jde všechno samo. :)
Jinak fakt hezký myšlenkový pochod.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
o pocitech puberťačky (?) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : útržky
Předchozí dílo autora : dávka Nefritu

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku