Každý týden napíšu jednu příhodu co se mi za týden stala,kdo chce ať čte co nového mne potkalo a nakolik mne to vyděsilo. (První tři povídky vložím první ti dny)
přidáno 13.11.2013
hodnoceno 3
čteno 795(7)
posláno 0
Sedím u divadelního baru,je jedenáct hodin večer a já dopíjím svojí pátou sklenku vína,panuje dobrá nálada,přátelé se baví a já se snažím bavit také,nejde to,každý můj pokus stejně nakonec zmaří myšlenka té samoty která se mě nechce pustit už od konce toho zpackaného vztahu.Třeba pomůže další sklenka,dopiji a objednávám další.Jako když hodíš kámen do klidného jezera,na chvíli se zčeří ,vytvoří pár vlnek avšak po chvíli už zase nastavuje zrcadlo všem ostatním kolem sebe.Mlčím, a v momentě kdy se pozornost mých přátel upíná ke mě vypálím pár pichlavých poznámek na jejich osobu.
Jdu si ven zakouřit,sedím venku,koukám na noční oblohu,svou pozornost soustředím na rozdvojený měsíc,po chvíli se přátelé s hlasitým smíchem vyřítí ven,jedno zvlášť opilé a nadevše roztomilé děvče se točí a párkrát se o mě opře-říkejme jí Monika,nevzdoruji. Torzo party,já můj čerstvý přítel a dvě děvčata,odcházíme vstříc nočnímu autobusu.Paní z reproduktoru hlásí Flóra,vystupujeme.Stojíme u semaforu a rozhodujeme se zdali půjdem spát k čerstvému příteli do jeho vinohradské vily,Monika se do mě úplně opilá zachumlá,je jako malá roztomilá koala držící matky,když je mimo,zeptá se mě její kamarádka,jestli jí chci,jestli že prý mám zájem podstoupí spaní ve vinohradech jestliže pak ne musí odejít,s Monikou ke kamarádce.
Stojím naprosto strnulý a kdybych v sobě neměl tolik vína asi ležím,myšlenka na vztah mě natolik vyděsila že pouze zablekotám,vždyť ono je to tak roztomilé,já bych to tomu nemohl udělat,kamarádka se usměje a odtrhne jí ode mne. Přítel,říkejme mu Petr,se usměje a říká,jdeme na panáka? Poté opilý přespím u něj.
přidáno 01.02.2014 - 10:22
Líbí se mi, že máš chuť psát.
přidáno 15.11.2013 - 14:06
No, jak to říct... Nápad ujde, ale to provedení!
Já bych začal dodržováním několika základních pravidel. Třeba zásadně dělat mezery za tečkami a čárkami (otazníky, vykřičníky). Potom bych věnoval pozornost stavbě věty. Co věta, to myšlenka. Více myšlenek - souvětí. Spousta myšlenek na jedný hromadě = nesrozumitelný blábol. Například věta:
Sedím u divadelního baru,je jedenáct hodin večer a já dopíjím svojí pátou sklenku vína,panuje dobrá nálada,přátelé se baví a já se snažím bavit také,nejde to,každý můj pokus stejně nakonec zmaří myšlenka té samoty která se mě nechce pustit už od konce toho zpackaného vztahu.

spojuje spoustu myšlenek do jednoho hrůzného souvětí. Rozparcelovaná na části (sezení u baru x nálada x zpackaný vztah) by mohla vypadat třeba takto:

Je jedenáct hodin večer, já sedím u divadelního baru a dopíjím svojí pátou sklenku vína. Přátelé kolem mě se výborně baví, i já bych se měl bavit, ale nejde mi to.
Každý můj pokus stejně nakonec zmaří vzpomínka na samotu, která mě zase čeká a vztek na sebe sama, že jsem ten vztah tak zpackal...
přidáno 13.11.2013 - 23:17
no, takový deníček, možná v tvém věku bych měla podobný, těším se na tvé prožitky, jsou malinko chaotické a sloh tedy také není úplně v pořádku, ale něco se mi na tom líbí, možná ten mladý a naprosto jednoduchý přístup k životu, no uvidíme co bude dál

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
milancholik řekl o Sokolička :
Jedna z prvních, kteří mě tu svými díly zaujaly. A zájem o její díla i ji samotnou trvá... Osoba, které se můžu svěřit se vším, jedna z múz.. Nikdy jsem nečekal, že bych mohl někoho tak skvělého poznat přes internet. Moc si ji vážím.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku