Marika cestuje stopem do Ústí.
přidáno 13.08.2013
hodnoceno 4
čteno 1718(10)
posláno 0
Večer se nezadržitelně blížil. Ten chlad, který ji obklopil po opuštění motorestu v ní vyvolal nepříjemné vzpomínky. Uvědomila si svou nepříjemnou situaci.
,,Kam teď půjdeš?´´ zajímal se Pavel. Marika jeho otázce nerozuměla.
,,Jak kam půjdu? Ty mě nepozveš k sobě?´´ Pavel si opřel ruce o střechu své škodovky a zadíval se do země.
,,Víš Mariko já bydlím s rodiči a ti by mi to nedovolili.´´ Děvče nemohlo jeho slovům uvěřit.
,,To jako že k tobě nemůžu?´´ ptala se překvapeně a zlost v ní narůstala.
,,Hele Mariko já vím, že nic nestuduješ a že si utekla z domu nebo že máš nějaké jiné problémy. Možná po tobě pátrá policie já nevím. Ale prosím tě nechtěj už další pomoc ode mě.´´
,,To snad není možný,´´ řekne si pro sebe Marika.
,,Hele jestli chceš někam odvést tady po Chomutově tak si řekni. Chceš?´´
,,Kašlu na tebe!´´ zařvala Marika a odkráčela ani nevěděla kam. Pavel se za ní díval jen chvíli a pak si řekl, že takovéhle problémy nepotřebuje. Možná té dívce nebylo ani jí proklamovaných osmnáct.

Vedle motorestu se rozkládalo velké parkoviště kamionů. Marika šla právě tam ale jen z toho důvodu, aby se dostala od Pavla, jehož auto slyšela za sebou startovat. Na děvče padl smutek, který se pozvolna měnil ve vztek. Vztek na jejího otce, který ji znásilňoval, vztek na byrokracii, která ji omylem poslala do ústavu pro duševně nemocné, vztek na perverzní ošetřovatelky a vztek na Pavla, který ji pustil k vodě hned poté, co mu podržela.
Tůůů!!! Marika nadskočila a podívala se za sebe. K jejímu překvapení ji málem přejel tahač s návěsem. Byla tak zabraná sama sebou, že si ho vůbec nevšimla. Z okýnka vykoukl starší dlouhovlasí muž.
,,Tak sakra seš hluchá?´´ rozeřval se. Byl to ten typ člověka, kterému stačí ke vzteku málo. Třeba holka, která mu vstoupí do cesty.
,,Čum vokolo sebe sakra!´´ nadává Marice a té se to všechno dotkne natolik, že se rozpláče. Bylo toho na ní moc. Radost ze získané svobody ji moc dlouho nevydržela. Svět okolo proti ní stále něco má. Nikdy to neskončí. Fousatého řidiče pohled na nešťastnou dívku odměkčí. Přestane se rozčilovat a nechává zbytky vzteku vyprchat. Pak se opět z okýnka tahače vyklopí a zní mnohem přívětivěji.
,,Dobrý? Hele já se ti omlouvám. Musíš ale pro sví vlastní dobro dávat pozor na svět okolo sebe´´ Marika zvedne vlhké oči k řidiči a povídá:
,,Prosím vás, nejedete náhodou přes Ústí?´´
,,Náhodou přes Ústí jedu. Mám namířeno do Litoměřic.´´ Nešťastné a osudem zkoušené děvče nemohlo uvěřit svému štěstí.
,,Prosím vás mohl byste mě tam svézt?´´ Řidič se možná na chvíli zatvářil, že je mu to nepříjemné ale nakonec svolil.

Teprve, když Marika do tiráku nastoupila, uviděl řidič její mladistvou krásu v plném rozsahu. Nebyl si jist jejím věkem ale bylo mu jasné, že jeho prvotní zkreslené odhady byly chybné. Začal se domnívat, že je ve skutečnosti prostitutka a to bez ohledu na to, že při sobě neměla obvyklou kabelku.
,,Děkuju vám moc!´´ řekla Marika, když nastoupila ale řidič jen pokýval hlavou. Takhle mladá a už šlape. Liaz se s chrapotem vydal na cestu.
Euro comp, dodává kancelářskou techniku vysoké kvality. Tududůtů. To tu eště nebolo, nový v Československu Weisser Riese s obrovskou neporazitelnou silou... Znělo z rádia. Marice však pouhé rádio nestačilo. Už zase měla náladu si povídat.
,,A co vezete?´´ Řidičovi oči se na ní podívaly a zkoukli ji od shora dolů a od zdola nahoru.
,,Co vezu? Popravdě ani nevím. Ale jedu do chemička tak něco chemickýho. Nebezpečný to ale nebude.´´
Netrááp se dáál zázrak se stal. Vylaď si teď svůj prográám. Je-to Evropáa dvě.
Marika si nemohla nepovšimnout, jak se na ní ten řidič dívá. Neví, co jí to popadlo ale schválně si ač v kabině nebylo žádné horko sundala svou šusťákovou bundu. Kamioňák hned zbystřil a nemohl odtrhnout oči od jejích kopečků. Byl to životem protřelý starý šoustač, který na svých zahraničních i tuzemských cestách hojně využíval služeb prodejných žen ale tahle byla jiná. Nejen svým nízkým věkem ale také tím, že mu nic nenabízela. Napadlo ho, že ji vyzkouší. Poté co zařadil, sjela jeho ruka na dívčinu nohu. Mariku to ani v nejmenším nevyděsilo.
,,Tak za kolik mláďátko?´´ zeptal se s úšklebem řidič. Když mi za to chce i zaplatit tak proč ne, pomyslela si Marika.
,,Sto?´´ zeptá se nejistě Marika. Řidič se na ní překvapeně podívá a odpoví:
,,To si z lacinýho kraje holka.´´ Byl zvyklý, že prostitutky si účtují tak tři stovky a to vypadají už obnošeně.
,,Hele dám ti dvě stovky, když mi ho na konci vykouříš.´´ navrhuje řidič. Marika souhlasí. Stejně uvažovala o tom, že by se dala na prostituci. Po mladých holkách je v Československu velký zájem a zvláště zahraniční německá klientela platí dost.

Tahač zastavil na dálničním odpočívadle před Bílinou. Bylo to vyhlášené místo, ze kterého žily desítky prostitutek. To, že zde měly odbyt dokazovaly řady zaparkovaných tiráků. Motor byl vypnut ale rádio hrálo dál. Možná jej řidič nechal zapnuté, aby dívka měla pocit že tu nejsou jen sami dva. Rozepnul si kalhoty a vyndal zatím ještě ochablý penis. Uchopil Mariku za šíji a nasměroval ji do svého klína. Nevzpouzela se ani v nejmenším a poslušně sála, až penis dosáhl plné velikosti. Kamioňák vnímal pouze její zrzavé vlasy, které kmitaly nahoru a dolů a spokojeně si sténal.
,,Máš u sebe kondomy holčičko?´´ Marika nesouhlasně potřásla hlavou.
,,No pro tyto případy...´´ Řidič sáhl do kastlíku a jeden vyndal. Následovaly obstrukce se sklopením sedaček pro vytvoření co největšího místa. Vzadu za sedačkami bylo totiž jen takové úzké lehátko, které moc prostoru pro šukání neposkytovalo. Navíc nahoře nad ním se nacházelo další nahoru sklopené lůžko, které zbytečně zabíralo pro změnu vertikální prostor ale s nímž nešlo nic dělat. Oba aktéři se jakž takž vysvlékli (řidič si ponechal tílko) a vyzval Mariku, aby se postavila a rozkročila. Jakmile řidič získal přístup k její lehce zarostlé pičce, začal ji vylizovat a dráždit. Marice se jeho činnost zvláště líbila, protože ji do intimních míst krásně píchalo jeho neoholené strniště. Když už Marika řádně zvlhla a on si sladkého nektaru dosytosti užil, požádal mladičké děvče, aby se teď pro změnu věnovalo ono jemu. Kvůli svazujícímu nedostatku místa v kabině si Marika vlezla na dolní lůžko a odsuď stojícího muže kouřila. Nízký strop mu však bránil v narovnání se a tak byl nucen stát shrbený a nemohl si plně užívat laskání dívčiných růžových rtíků. Marika neopomenula také na chloupky porostlé koule, které si celé vzala do úst, kde je dále dráždila jazykem. Nasazování kondomu ji jako obvykle dělalo problémy. Ztopořenému penisu se zkrátka do něho nechtělo.

...Dalších šest zákonů podmiňujících rozdělení Československé federace podepsali dnes v Bratislavě představitelé obou národních vlád. Srbské oddíly zahájily mohutnou ofenzívu ve střední Bosně...

Marika poklekla na sklopenou sedačku a opřela se o volant. Řidič měl šukání kvůli své velikosti velice ztížené. Mrdal Mariku zezadu jak to jen šlo ale rychle se unavil. Navrhl tedy, aby šla dívka nahoru. Kamioňák se rozvalil na spacím lůžku a trochu se posunul od stěny, aby zde měla Marika místo. Ať se teď namáhá ona, pomyslel si. Popravdě se Marice tato pozice, kdy se sama na penis nabodávala , líbila víc. Dráždění i hloubka pronikání při ní byla intenzivnější a větší. Řidič jen bezvládně ležel, užíval si a pozoroval tu mladou holku (která mohla být jeho dcera) jak se snaží. Má tak hladkou a jemnou pleť, oznamovaly mu jeho hrubé polštářky prstů, když přejížděly po Maričiných bocích a kopečcích prsou. Dívka dál se nad ním, ve slastném opojení, vlnila a pohupovala. Ví, že právě prožívá jednu z nejpříjemnějších chvil svého života.
Dívka dál vesele poskakuje a on cítí, že to na něho přichází. Opře se a začne přirážet odspodu. A pak se mu zamží před očima a celý se otřese. Zdá se mu, že se otřásl i celý tahač.

...V rámci budování sítě CESNET byla uvedena do provozu linka s přenosovou rychlostí šedesáti čtyř kilobitů za vteřinu mezi Prahou a Brnem. Jedná se tak o další krok připojení Československé federace k mezinárodní počítačové síti internetu...

,,Ahoj a měj se!´´ rozloučí se Kamioňák s Marikou v Ústí, kde ji zastavil. Byla již noc. Ulice osvětlovalo nepřirozené oranžové světlo z pouličních lamp. Marika se vydala k paneláku, kde bydlel Viky. Snad jí neodmítne...
přidáno 14.08.2013 - 09:23
Yana: Děkuju ale další pokračování nechystám. Bohužel je pravděpodobné, že si Viky našel někoho jiného a že se z Mariky stala prostitutka.
přidáno 13.08.2013 - 22:50
jo to je fakt dobrý proložit to tím dobovým rádiem, a vůbec už je to druhá část kterou čtu, takže se asi těším na třetí
přidáno 13.08.2013 - 20:10
Severak: Z internetíku samozřejmě. Tu youtube tu staré zpravodajství...
přidáno 13.08.2013 - 20:08
Odkud těžíš ty dobové kurzívy?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Requiem 2 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Evropa 2020, globální oteplování, suroviny
Předchozí dílo autora : Jeden život 20

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku