30.6.2013 15:27
přidáno 30.06.2013
hodnoceno 10
čteno 1052(15)
posláno 0
Nedošlo Ti to předstírání
o váze dvou sluncí
přetáhnuté nejvyšší strunou

stojíš hrdě opodál
na ramenou kříž
s páchnoucí slepotou

toužím rozbít Tvůj stín
nenáším tu vůni stop
v posledním zimním krupobití.
přidáno 17.08.2013 - 16:08
Verena: Mnohokrát děkuji. :-) Jo, tohle je můj blbý styl psaní. Jednou jsem počítal trojverší a napočítal jsem přes 1300. Tzn 1300x. napsané trojverší, to je už ale opravdu hodně velká dávka.
přidáno 16.08.2013 - 08:03
Tak tahle je povedená....přečetla jsem zatím jen pár dílek, ale nikde žádný rým...že by se pokaždé vypařil? :-)))
Ne dělám legraci, asi je tohle tvůj styl....hezký den přeju.
přidáno 02.07.2013 - 16:23
West: moc pěkný
přidáno 01.07.2013 - 20:44
West: Připomínáš mi ženu, které muž řekl, že má krásné oči a ona odvětila, že je tlustá. :D
Chceš-li moji analýzu, máš ji mít:
1. Poetické obrazy - zajímavé jsou váha dvou sluncí,páchnoucí slepota,stopy v zimním krupobití ( o to zajímavější, že v zmrzlé půdě mnoho stop nezůstane). Kvalitní forma, protože jsou jednak originální a jednak vhodně užité. Nezabil jsi jejich působení v zárodku. Méně originální je ten kříž na ramenou, nicméně křesťanská mytologie je v nás tak hluboce vryta a ten mýtus sebe-obětování... Což to lze smutné duši vyčítat?
2.Nesnažíš se o rým, ale není to třeba, protože...pravděpodobně náhodou...do určité míry ladí závěrečné samohlásky i délka veršů. Třeba kombinace koncovek -ou zní lépe, než nějaký umělý rým a blížíš se tak asonanci.
3. Báseň vzbuzuje emoce, dobře se čte působí autenticky... To vše je pro mě plus. Byť hůře vysvětlitelné. Poezie však vždy směřuje k transcendenci.
4. Noblesa...použít velké písmeno v Ty vyjadřuje vzhledem k zařazení básně úctu i k tomu, kdo Ti ublížil. Toho si vážím a také to něco vypovídá...
5. Hodláš-li spálit svou poezii, jako chtěl Franz Kafka své dílo, je rozhodnutí jen na Tobě. Já se však hlásím o úlohu Maxe Broda.
přidáno 01.07.2013 - 18:45
Rezavá Plechovka: Meluzina: Makyna: Více by mě zajímalo, co se Vám na tom zdá - zajímavé, úžasné, kvalitní, jelikož se jedná o masu výkřiků do tmy, které upadají v záchvatu bouří. Nevím, no.
přidáno 01.07.2013 - 18:44
Devils_PIMP: No, nebylo mi včera dobře, ale už je všechno v naprostém pořádku. Stihl jsem ale ještě napsat jednu, asi ji ještě vložím. Děkuji, že jsi četl, Příteli Básníku.
přidáno 30.06.2013 - 21:53
On west je velmi dobry autor... jen co se tyce obsahu proc me vrni nos, Lukasi?
přidáno 30.06.2013 - 17:02
Teda...zajímavá :)
přidáno 30.06.2013 - 16:46
Tak tohle můžu. Úžasné :)
přidáno 30.06.2013 - 16:18
Kvalitní obsah v kvalitní formě.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nedochází : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : SNAD NEVYHASNU
Předchozí dílo autora : Ticho v povětří

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Hardtosay [1]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku