přidáno 19.04.2013
hodnoceno 8
čteno 1211(14)
posláno 0
Vtlačil se dovnitř. Tss…up… „ Ukončete nástup, dveře vás zavírají.“

Její klín byl násilně vtěsnán do jeho tváře. Ve dvaceti letech života se rozpoutalo pravé peklo.

V tak již velkém horku břicha elektrického dopravního stroje, stoupala teplota raketovou rychlostí.

Najednou vnímal lůno blízko, až cítil vůni obrovské lásky. Útroby železné okenaté nestvůry na chvíli povolily a on se mohl podívat vzhůru na tvář své okamžité bohyně.

Tmavé vlasy s barvou odstínu bronzu splývaly kolem ramen a jemně se dotýkaly spolucestujících. Přivřel oči. Dívala se na něj dolů a sledovala jeho pohyby. Také nemohla nic dělat a jen slabě vdechovala výpary lidských těl.

Znovu se pohledy setkaly a promluvily. Její tmavé hnědé oči vůbec neprotestovaly. Mladý koloušek vmáčknutý do jejího života trhaně dýchal a ona věděla co mu přináší. Ve svých letech se již naučila, jak reagovat na doteky.

Mladíka zasáhl souhlas s razantní silou a po čele mu začala stékat kapka potu přímo do oka. Snažil se mrknutím odehnat to vzpurné a slané utrpení, ale ruce uvězněné těly klimbajících osob mu neumožnily jakýkoliv pohyb.

Stále ho sledovala z druhého schůdku a jemně se vrchním stehnem otřela o jeho čelo, aby zastavila mučivou scénu.

Vděčný, ale vystrašený přikývl na souhlas. Věděl a přál si promluvit, ale nesvedl nic jiného, než myslet na to, jak s touto ženou leží u otevřeného okna a v dálce burácí příboj. On se jí lehce dotýká a říká něžná a laskavá slova. Prsty jemně slaňují její boky a chlapec vdechuje vůní vlasů London od Burberry…bílé závěsy povívají ve svých záhybech…z ulice zní latinská směs kytar a trumpety…na stolku se perlí nápoje ve sklenicích a lehké světlo odráží po zdech brilianty mihotavých paprsků…

Tss…up…tramvaj dorazí k zastávce a břichatá konzerva vypudí svůj obsah do ulice s rámusem a cinkotem přikazujíc: „ Rychle, rychle, vypadněte, nemáme čas, urychlete výstup a nástup, dveře vás zaklínají.“

Dav se znovu vecpal do té lidské směsi uvnitř stroje, připravené škvařit se a bublat.

Mladík vyvrhnutý z rozšklebených dveří se nyní protlačil až k okénku. Divoce se rozhlížel a hledal svou milenku, ale bronzová záplava světla se již nekonala.

Žena vystoupila a nyní ladným krokem míjela sténající výklady módních obchodů.

Tss…up…stanice Touha, příští stanice Nekonečná.
přidáno 19.10.2013 - 17:22
Příjemná povídka, hezký příběh.
přidáno 20.04.2013 - 23:13
Vladan:
tak to bude asi ono
přidáno 20.04.2013 - 21:36
Namáš rád erotické povídky? Co je to erotická povídka? Co pornografická povídka?
Není zakopaný pes právě v tom?
Jinými slovy - řekl bych, že erotické povídky máš rád, ale nevíš o tom. A erotické (které nemáš rád) říkáš těm pornografickým.
přidáno 20.04.2013 - 21:02
Vladan: protože erotické povídky nemám rád a tahle povídka je z mého mládí, podotýkám - poetického mládí. Samozřejmě ta erotika z toho vyčnívá, ale nechtěl jsem, aby to vypadalo, jako hlavní záměr.
přidáno 20.04.2013 - 20:28
Dali: To ale není odpověď na to, na co jsem se ptal.

Mimochodem, já sám bych to taky zařadil do erotiky.
přidáno 20.04.2013 - 08:46
Vladan:
kdysi jsem to dal do jedné soutěže a tam to skoro všichni považovali za erotickou povídku.
přidáno 19.04.2013 - 22:02
ty přímé řeči mají styl....

jinak osobně spíš preferuju metodu přisednutí si k nejhezčí holce z celého vagónu do "kupé"
přidáno 19.04.2013 - 21:44
Hmmm... Sice nechci, abys to přesunul do erotiky, ale zajímá mě, proč se tomu tak předem bráníš?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tramvaj do stanice Touha : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Černé světlo
Předchozí dílo autora : Křídlenky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku