Jediná věc ti může změnit život k nepoznání
přidáno 10.04.2013
hodnoceno 5
čteno 1105(21)
posláno 0
Chvilka nepozornosti a máš zbraň u hlavy. Jsi ovládán někým jiným, jinou osobou, člověkem kterého možná ani neznáš. On tě ovládá. Je v tobě, je ve mě, je v nás všech. Jsi to ty, a nejsi to ty. Drží ti zbraň u hlavy, i když.. držíš si ji tam sám. Jen ty jsi pánem svého osudu, a zároveň nejsi. Jsi všechno, a nic. Jsi život, jsi smrt .. Jsi pokušení, jsi poznání, jsi odmítnutí, jsi zklamání.. Jsi sám, jsi s námi .. NEJSI ! Dýcháš ?
Žiješ, jsi, nežiješ, nejsi. Doufáš, musíš doufat, protože dokud dýcháš, doufáš. Nedýchej, nedoufej, nezoufej. Žij, naplno, opatrně, bezradně, sám a s ostatními najednou. Jsi štěstí, jsi smůla. To ty jsi ta zbraň.. ty jsi ta chvilka, ten pocit. Ty jsi vteřina, která dokáže rozhodnout vše. Já jsem ty, já jsem my, my jsme ty. Buď já, poznej mě, neboj se a přijď blíž. Drž ruku klidně, strach tě nesmí ovládnout. Dýchej, protože doufám že nemrkneš. Jsem svět, točím se. Jsi Slunce, točím se kolem tebe.. Jsme spolu něco, bez sebe nic. Jsem z tebe, ty jsi ze mě.
Ještě to nemačkej !! Rozmýšlej moudře ..
Jsi prach, jsi olovo. Jsi mířidla, jsi spoušť. Jsi všechno. Vteřina

a víš co ? Přemýšlej, protože kulka již nejde vrátit zpět
přidáno 02.03.2014 - 20:30
Dobrý... přečtu si to asi vícekrát, velmi inspirativní. :-) Skvělé uvažování a uvědomění na kluka tvého věku. Hodně štěstí v životě ti přeji a dám ti radu ode mě, jakožto o pár let staršího. Ty to moc dobře víš, hlavně si to všechno připomínej častěji a hlavně - jsou důležité činy a ne slova, slova jsou pouze zbraní, ale co uděláš, to zůstane za tebou, před tebou a s tebou. To je na světě nejdůležitější. Ze slov se nikdo nenají. Jsme na tom podobně... já jsem takhle začal uvažovat přibližně ve stejném věku jako ty. Hlavně... makej! A nenech se sežrat společností, buď tvrdohlavý se zdravým rozumem.
přidáno 22.08.2013 - 22:24
Jsi všechno, jsi nic... :-)
přidáno 10.04.2013 - 18:00
Devils_PIMP: Děkuju za kritiku, teprve se snažím "psát" :)
Ale rád se nechávám poučovat, přeci, lepší být 5 minut debilem, než-li debilem být celý život ;)
přidáno 10.04.2013 - 13:02
Mam vyhrady mas tam ovladat asi 2-3x za sebou zkus synonyma - manipulovat, kontrolovat...
Libi se mi kratke vety jen bych text vice rozclenil - prida ro otacky
přidáno 10.04.2013 - 11:45
kulka jiz nejde vratit, pěkné

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vteřina : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Temnoty 2
Předchozí dílo autora : Temnoty I

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku