to je báseň pro mého syna ,stále sem doufala že se vrátí zpátky mezi nás.a moje víra mi pomohla ...sem moc šťastná že můj syn je v pořádku dnes už mu je 19 let .byla to banální operace slepého střeva.
přidáno 02.03.2013
hodnoceno 6
čteno 934(15)
posláno 0
Návrat
Když si se stále neprobouzel,
zastavil se i pro mě na chvíli čas,
a mé srdce přestávalo bít.


Tak moc sem si přála ,
aby ses vrátil ,
a mohl tu s námi být.


Pak ale najednou si své oči otevřel
a vrátil se zpět,
pro mě to byl nejkrásnější okamžik
a nejvzácnější dar co si mi mohl
dát...



A v tu chvíli se do mé duše vrátil klid ,
a přestala sem se už bát
a ty si mi dal sílu zas žít.
přidáno 12.03.2013 - 00:24
vím o čem je řeč, taky mě vytáhli hrobařovi z lopaty v hodině dvanácté, a taky kvůli tomu nanicovatému červíku
přidáno 04.03.2013 - 22:52
To je doopravdy nádherné při čtení se i mě srdce zastavilo a cítil jsem s tebou, tak jak bych v tom okamžiku stál vedle tebe.
přidáno 03.03.2013 - 14:01
Janubalinka není podle mě u básní dlouho, a pro mě je důležité, to , že se jí básně zalíbily , že je konzumuje a pokouší se skládat a řekla bych, že pokud má nadání, pak zvládne i Viv levou zadní :))))
Nechci kamenovat a nebudu...kdo jest bez viny...
No, ale já tuto situaci zažila sama se sebou...vím, že banální slepák je kolikrát boj o život, a když jsem se probudila z těžké oprerace už prasklého , tak sestry stály u postele a něco si šeptaly, pak jedna odběhla a přišel i dochtor a já věděla, že pokud si někdo před pacientem něco šeptá, tak to není v pořádku, zneklidnila jsem , a uviděla, že hodně krvácím z rány ....což je vystrašilo, ale jsem tu a jsem dokonce matkou, což Vivi ještě není - jsou situace, kdy je komu prd do toho, jakou to má hodnotu, nebo ne, největší hodnotou je to sdělení :))))

ano, napíší a klidně se pod to třikráte podepíši, že je krásná ....a je od srdce a to je desetkrát cenější, než umělecká hodnota...nebo než hledání v tom hmtatelných kvalit :))
přidáno 03.03.2013 - 10:48
Hm, popis situace, stavu, základ. lze "jakkoliv" předělat. I takhle vypadá (pro mě) zajímavě
přidáno 03.03.2013 - 08:18
Ach jo, to je zase takové lehké citové vydíráníčko, že?? No, je super, že se syn probudil :-)) Dostal novou šanci, kterou si určitě zasloužil.
Teď bez emocí k dílku... chápu. Chápu proč je to napsané tak jak to je, ale dle mne to není báseň. Má to hodnotu lidskou, a tvojí životní, to nepopiratelně. Může to dát i naději, prostě zázraky se dějí a je to dobře, i když s sebou mockrát nesou i těžké věci. Jen ta umělecká hodnota prostě není, ale to se nedá nic dělat, on to nebyl záměr, napsat veledílo, prostě je to výpis pocitů z hodně silného pocitu a náročné doby.
Ono je těžké toto komentovat, protože kvůli něčemu takovému se automaticky čeká pozitivní reakce, protože kritizovat něco takového je necitelné, ale myslím si, že jsem to napsala celkem srozumitelně. Jak říkám, hodnotu to má pro tebe a pro život, určitě i pro mnoho lidí, kteří s tebou budou soucítit a kteří nehledí na tu "kvalitu". Dle mne to prostě báseň není ani když tam vložíš ty rýmy, je to prostě popis situace. Smutný i šťastný zároveň. Ta anotace je prostě nešťastná, no... nevím, mám pocit, že některé inormace je nepatřičné šířit (nemám co říkat, sama se na internetu odhaluji víc než je zdrávo, ale k básním jsem se naučila nic neříkat, ono je to lepší). Nemám ráda, když jsem pod tlakem autora. :-) Chci si prostě jen číst a ne být pro někoho psychiatrem... (i když to taky leckdy není pravda) :-))) No, takže asi tak. Za tento komentář mě možná mnozí ukamenují, a já jim klidně ráda zopakuji, jak jsem to myslela - nikoliv zle.
přidáno 02.03.2013 - 22:03
Hlavní je, že se vrátill. Pěkná báseň

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Návrat : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hvězda
Předchozí dílo autora : Neodcházej

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Marigold
» narozeniny
HellRammCZ [11], Athar [9], Niemand [8]
» řekli o sobě
veronika řekla o Delivery :
teress..osobnost..vis, ze laska je ten smysl..vis, co si mas myslet a vis toho hodne..ses silna..vidim te s cigaretou, hustejma vlasama..andel..stojis sama za sebou..toho si cenim..!!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku