Láska, někdy jeden z prvků duševní eroze...
přidáno 01.03.2013
hodnoceno 7
čteno 1091(19)
posláno 0
Tečou slzy smutku,
hřejivé teplo, teď mráz.
Už vymýlají stružku,
té naděje zbaví nás.

Srdce na pospas erozi,
strádá po její lásce...
Pak strach náhle pohrozí,
samotou, trvá krátce.

Přítelem je stín,
když ubývá svitu...
Já v temnotě bdím,
teď středem citu.
přidáno 02.03.2013 - 21:41
janubalinka: děkuji :) ... a takoví je život :(
přidáno 02.03.2013 - 20:28
mě se ta báseň líbí ,sice je smutná
přidáno 01.03.2013 - 17:22
Viviana Mori: Děkuji za kritiku, chyba opravena :) Je to spíš tentokrát popisovější, nikdo neřekl a ani já že báseň se točí jen o citech. U většiny mích básní to tak je, člověk ale občas udělá vyjímku a zkusí jiný úhel pohledu na ztvárnění. Záleží tedy na pohledu čtenáře který styl se mu líbí více. Děkuji, tobě též a snad i děkuji za pochopení :)
přidáno 01.03.2013 - 16:10
Máš v tom koukám velkej nepořádek...nevím jak v citech, do toho nevidím, ale v těch rýmech teda ano. Erozy? Nemělo by být spíš měkké? Dle mě teda ano. Myslím, že i špatné city si leckdy zaslouží lepší zbásnění, tady mi to připadá spíš jako faktický popis, navíc ještě bez rytmu... :-/ Říkám to jen proto, že napsat "pěkné" aniž bych si to doopravdy myslela, mi nepřipadá fér. Beru ohled na pocity i na to, že ne vždycky se jde vyjádřit originálně, dokonale rytmicky atd. Ale autor by neměl zabředávat a měl by si uvědomit, že psát se dá různě a ne tak, jak píše milion dalších lidí na planetě. Chce to víc probouzet fantazii. Hodně štěstí.
přidáno 01.03.2013 - 14:31
Makyna: Děkuji :) , ... to záleží na situaci a pohledu, tady jsem tím myslel že přítelem a tím, kdo prolomí samotu je stín který záhy přišel. :/
přidáno 01.03.2013 - 14:27
;o)))
přidáno 01.03.2013 - 12:26
Jemná, čtivá díky melodii. Obsahově - nezoufej, jak sám píšeš, samota trvá krátce. Nikdy není člověk sám. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Odloučení : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Slzy
Předchozí dílo autora : Faleš

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
človiček
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku