...
přidáno 02.11.2012
hodnoceno 11
čteno 1104(26)
posláno 0
Je to tak dávno, co měla jsem svoji lásku
bolavou.. ale pravou!

A teď ji beru,
beru ji párům, které si jí zaslouží.

Uvědom si, že nikdy nebudu tvoje princezna
a nebudu s tebou dýl jak na jednu noc.

Píšeš mi,že jsi se zamiloval..
zatímco ti tvoje holka brečí v klíně.

Víš,
já dám ti dárek, dám ti sebe.
Ale nad ránem si ho zase zpátky
vezmu sebou.

Jsem ta nejromantičtější podoba lásky.

Hlavně mě nesuďte.
Každý potřebuje svojí dávku lásky.

A můj opravdový?
.
.
.
Měla jsem tolik modřin a žádnou hrdost.



Už jsem z toho venku
a k ní se chováš jako princ.

Nedokážu si přiznat lásku pro strach z bolesti.

A proto, den co den mi bije srdce míň a míň..




přidáno 15.01.2013 - 14:37
Viviana Mori:
Ani nevíš, jak si vážím komentářů, které jsi mi napsala.
A když jsi naznačila, že jsi něco podobného také prožila, svým způsobem mi to pomohlo. Jsem ráda že v tom nejsem sama, i když to zní asi hloupě.
přidáno 15.01.2013 - 13:40
Mně se to hrozně líbí, neuvěřitelná osobitost, lehkost a pravdivost výpovědi. Mám ráda tento styl, čte se to dobře a věřím tomu.
přidáno 05.11.2012 - 23:25
precetl jsem to, pak znovu a potom jeste jednou. a porad jsem nemohl prijit na to, co se mi na tom libi. no a potom bingo - uz to mam. to ten rozpor slov a pocitu za tim. a vubec to neni basen. a vubec to nevadi.
přidáno 04.11.2012 - 14:56
páči sa mi celá.. je zo života
přidáno 04.11.2012 - 01:45
opravdová láska nezraňuje.. to jen mi lidi, jsme na ni tak nároční, že naše očekávání nám nakonec způsobí tu bolest..
přidáno 03.11.2012 - 16:05
Všeříkající. Tahle báseň podtrhává to, čeho se bojím - že si budu ráno brát lásku zpět. Píšeš mi,že jsi se zamiloval..
zatímco ti tvoje holka brečí v klíně a ten konec... skvělé :)
přidáno 03.11.2012 - 14:33
Jsem láska? Zajímavý už ten nadpis. Je skoro plná zoufalství, vůbec tě nesoudím, není proč. Vnímám tu bolest, samotu a strach. No nakonec v tom závěru jsi to sama vyjádřila. Ten závěr je moc povedený a dostatečně výmluvný. Možná kdyby nebyl někdo by mohl namítnout, no a co, může si za to sama. Tím závěrem si tomu zajímavému dílku ale udala jiný směr. Moc povedené.
přidáno 02.11.2012 - 21:25
Občas jsem i rád, že básním nerozumím....
přidáno 02.11.2012 - 18:27
Měla jsem tolik modřin a žádnou hrdost.

tak toto zabolelo...hm....modřiny a hrdost ...jak to k sobě pasuje ? Nijak ....jsou okamžiky, kdy hrdost není vůbec nic ....jen něco, co zavazí a čeho si jiní neváží ...smutná...líbí :)
přidáno 02.11.2012 - 16:31
Taková ze života, to se mi líbí. Láska je prevít, ale když bez ní je tak smutno a smutno. Bohužel i bolest k lásce patří, však bez bolesti není radosti. Té opravdové myšleno, vyprchávající nestydatě krátká radost sídlí na každém rohu, ale časem Tě omrzí... Holt není láska jako láska. A na Tebe určitě ta pravá ještě čeká. Jen někde vyspává kocovinu, ale vyspí se z toho a pak svěží a plná sil opět zabuší na brány Tvého srdce.
přidáno 02.11.2012 - 16:13
Líbí se mi hlavně ten konec :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jsem láska! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sama jsem.
Předchozí dílo autora : Na chvíli se vrať.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku