přidáno 06.09.2012
hodnoceno 9
čteno 1107(24)
posláno 0
Svět je na nic,
když znáš hranic.
Nemůžeš se zastavit a začít zonovu,
můžeš se jen začít modlit bohu.


Už nechci žít,
už nechci jenom na měsíc vít.
Odcházím tak se mějte,
a všichni se mi klidně smějte.

Mě už je to jedno,
a to myslim skoro všetsko.
Tak mě už nechte bejt,
vy nevíte jak je život zlej!!!!
přidáno 08.09.2012 - 23:43
Jo, život umí bejt blbej, ale i ve špinavé kaluži se občas zatřpytí sluneční paprsek a pro tyhle okamžiky stojí zato žít a vkládat je do veršů. Co se básně týče? Nestačí jen veršovat, důležitý je i děj a pro mě je hodně, zatraceně hodně, mimo mísu. Četl jsem od tebe lepší a umíš to, zalov tam.
přidáno 07.09.2012 - 20:12
ha zajímavé komentáře...z Puerova se mi udělalo mírně šouflo - ...teda z toho prvního (lépe bych to asi taky nezvládla )..já to vidím pozitivněji...máš důvod žít, proto hlavně, abys jednou s Puerem zkřížila korty a jak psal Death.on.line tak , než se vdáš, tak se to zahojí :)))))))))
No..život je pes...ale záleží na tom , kolik máš přátel...ne ani tak kdo ho žije...ale kdo s tebou tvůj život sdílí :)
přidáno 07.09.2012 - 00:03
puero: K Tvému prvnímu komentáři - lépe by jsem to nenapsala :) A pro NiKiTu: Hlavu vzhůru, celý život máš teprve před sebou ;)
přidáno 06.09.2012 - 22:01
Než se vdáš tak to napíšeš ještě moc krát :-)
přidáno 06.09.2012 - 15:59
Život je zlý, já to vím,vlastně ještě pořádně vědět nemůžu,je mi 16,ale tím spíš ty,je ti 12,určitě změníš názor,bud k lepšímu nebo k horšímu.Doufám že k tomu lepšímu.Protože je jedno jak je život zlý,ale záleží na tom,kdo ho zrovna žije.
přidáno 06.09.2012 - 15:39
No ta básnička je trochu mimo kategorii, jakou obvykle hodnotím. Básním o sebevraždách nerozumím. A já jsem moc zlý kritik na to, abych hodnotil básničky začínajících básníků. Což jsi i ty. Až se zavedeš a rozepíšeš, pak spolu zkřížíme kordy. Teď je ještě dost brzo.
přidáno 06.09.2012 - 15:38
Potom se vrať ze záhrobí a přijď mi říct, jaký to tam je, jo? K básni ti řeknu jen, že se mi nelíbí, ale každý nějak začínal nebo končil... Shakespearův nápis na hrobě je prý to nejhorší, co kdy napsal...
přidáno 06.09.2012 - 15:35
puero: :D Tak to je super ty mi poradíš jak se zabít ale k básničce nic neřekneš jo proč ne díky za rady ještě si rozmyslim jak se zabiju :D
přidáno 06.09.2012 - 15:32
Tak se měj a pozdravuj čerty. Žíly si přeřízni dost hluboko, aby tě pak nemohli v nemocnici zachránit. Jestli si chceš podříznout krk, tak pořádně zatlač, čím větší díra, tím rychleji vykrvácíš. Prášky nezkoušej, člověk si jich většinou vezme málo. Pokud chceš skočit pod vlak, vyber si buď nákladní s větším počtem vagonů, plně naložený, nebo rychlík ale až před cílovou stanicí, aby nebylo takové zpoždění. No jestli se hodláš střílet, tak miř přímo mezi oči. To je ein zwei a tolik to nezaneřádí byt mozkem jako když se střílíš do pusy nebo do spánků. Plyn si nepouštěj, mohlo by to bouchnout s celým panelákem a zabila bys víc lidí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Už tu nechci bejt : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Všechno je v hajzlu
Předchozí dílo autora : Stýská se mi po vás

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Severak řekl o Singularis :
Díky němu jsem tu: Prokliknul jsem se sem přes stránky jeho seriálu Ester Krejčí. Jinak jeho nápady a díla nejsou uplně hlavní proud, ale o to jsou v nich zajímavější nápady.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku