přidáno 31.07.2012
hodnoceno 23
čteno 1547(35)
posláno 0
Obrazy, které denně vidím
páni, já popsati se stydím
Třeba ten muž jak TO asi dělá?
Ne, že bych vyzkoušet ho chtěla

A tahle žena je tak krásná
ta snem všech samců musí být
co asi v jejich hlavičkách,
když spatří ji se musí dít?

A dívenka sotva v rozpuku
lolitka něžná vylíhla se
a dráždí děti, muže, starce
v své podmanivé vůně kráse

Je omezený můj svět, věru
též často myslím na nevěru

Dělám si srandu, vždyť mě znáte
a melu páté přes deváté
Jak Jack z Betonové zahrady
myslívám jen na hříchů vnady
a úchylné jsou moje spády.
přidáno 19.03.2018 - 12:06
já nehodnotila bych tak jak kmotrov... tolik příkře... někdy "uležení" škodí...
však hledám, hledám a znaky úchylky nenalézám... :-)
přidáno 05.08.2012 - 21:03
Zajímavě napsaná báseň. A ano, všichni jsme stále v duchu zvířaty. Někdo skoro vůbec, někdo až příliš. A já myslím, že bez toho bychom nebyli tím čím jsme, ani bychom nebyli, tam kde jsme. A ohledně výrazu úchylka... to co je v tomhle ohledu normální, to se v reálu asi nevyskytuje. Každý máme něco co se nám líbí, a vsadím se že naprostá většina lidí má něco co se liší od toho normálu.
přidáno 03.08.2012 - 08:28
Každý jsme trochu "divný" (ja mam co povidat, že?) :)
přidáno 03.08.2012 - 08:26
Moc děkuji za upřímnost
přidáno 02.08.2012 - 15:00
Minule jsi odpovídala na můj komentář, že ze svého básnění v poslední době nemáš dobrej pocit a ejhle než jsem stačil zareagovat, je tu nová báseň. V tom to možná je. Rád čtu tvoji tvorbu, ale na rovinu, mívám přitom pocit, že by to chtělo nechat nějaký čas uležet, zapomenout na to a podívat se na to znovu, čerstvýma očima a pak doladit. Nevím jak ostatní, já se neorientuji v konci. Dále: myslívám jen na hříchů vnady a úchylné jsou moje spády. Když si nedáš práci vymyslet něco originálního degraduješ tím to hezké co se ti předtím povedlo. Nelíbí název. Určitě přiláká spoustu čtenářů, chceš být básnířka, nebo buvární literát? Třeba by se to mohlo jmenovat "Myšlenky za záclonou", hodně by udělalo, kdyby jsi tam jen přidala otazník. Jsem uchyl? Na to by jsi určitě přišla sama a asi i na jiné lepší momenty, kterými by jsi to dotvořila do básně, ke kreré by se čtenáři vraceli opakovaně. Za mne: Máš veliký talent, nechci od tebe číst dvě básně do tejdne, chci od tebe číst básně ke kterým se budu vracet.
přidáno 01.08.2012 - 16:02
Líbí :D
NoWiš: Jojo...
přidáno 01.08.2012 - 08:55
Skvělé, skvělé, skvělé....hezky jsi to napsala, a nejsi úchyl, jsi uplně normální...:-)
přidáno 31.07.2012 - 22:42
tak jo sem úchyl :) líbí zvláště první sloka, ale to už je u mne degenerace prácí xD
přidáno 31.07.2012 - 22:29
Těch komentářů, tak díky, rozpitvávat už to nebudu (-:
přidáno 31.07.2012 - 13:56
vidět svět ve všech barvách,
nechat představy pádit do dáli,
kdo neví co honí se nám v hlavách,
nepochopí a nepochválí ...
přidáno 31.07.2012 - 13:20
puero: Ano,jsi všímavý a pravdivý,kompliment je pouze lichotka za účelem něco získat. Myslím že to ví oba-on i ona,ale tváří se že nic..Je to taková hra..na lež.:-) A každý ví kam směřuje..:-)
přidáno 31.07.2012 - 13:18
Yana: ten název se mi opravdu líbí-takový bezrostřední..:-) Ne že by jsi byla,různé podobné myšlenky má každý,to je normální ale ten název..Takové suché konstatování..:-)
přidáno 31.07.2012 - 13:16
No, popravdě, úchyla si představuju asi trochu jinak. Na tomhle nic až tak nenormálního nevidím.
A co se týče toho "zvířecího", jak píše puero - zvířata nejsme právě proto, že (většinou) zůstáváme u těch představ, ne? Protože - kdyby každej ty svoje představy hned taky uvedl do reality, to by bylo dobrý peklo :-)
přidáno 31.07.2012 - 12:34
S rukou na srdci musím říct,že každý máme takové chvilky :)...pěkné
přidáno 31.07.2012 - 12:16
Je to pěkné, ale připadá mi, že teď mám povinnost dotáhnout něco podobného ještě výše.
přidáno 31.07.2012 - 11:59
krásně zrýmované a vtipné... :D líbí se mi to.
přidáno 31.07.2012 - 11:22
Hezké... jsou básně, kterým (alespoň si to myslím) rozumím. Škoda, že jsme se, Yano, nepotkali dřív, mohli bychom "šmírovat" spolu...
přidáno 31.07.2012 - 10:59
Yana: puero: A hloupá taron ještě není úchyl, protože k tomu ještě nevyzrála :)))) Hm...možná vyzraje a pak to teda bude nářez :))) před pohledy mužů jsem vždy utíkala, protože mě připadalo , že mě svlíkají očima...te´d už teda tak stydlivá nejsem , jenom si toho radši nevšímám...dělám , že to není, ale líbí se mi to ....takže už jsem asi taky normální úchyl , jako ostatní :)))
přidáno 31.07.2012 - 10:44
přemýšlím, co napsat..ale žádný komentář, který by vystihl, co si myslím, mě nenapadá :)
přidáno 31.07.2012 - 10:40
puero: Asi máš pravdu, všichni takhle přemýšlí, jen někdo to nepřizná, a ti jsou možná ti nejzvrhlejší a ještě se halí do roucha ctnosti. Oni jsou úchylové a ještě pokrytci.
přidáno 31.07.2012 - 10:30
Jak fuj? Mňam!.....konečně, oni si to o nás taky představují. Jsme oběťmi jejich latentního zvrhlého úchylství.
přidáno 31.07.2012 - 10:28
Jo až mi to přijde jako taková rýmovačka odrhovačka, ale ten obsah!
Jo jsem ráda že se k tomu taky přiznáváš, těžce se to běžně říká. Myslím, že někteří lidé by se divili na co myslíme když je sledujeme. Fuj.
přidáno 31.07.2012 - 10:19
Tedy dílo je to jednoduché (byť první rým poslední sloky je velmi kvalitní), ale mně se líbí ten nadlehčený výraz. A ke všemu jsi to popsala tak, že ti dokonale rozumím. Kudy chodím a vidím ,,samce a samice" jak se volně pohybují po světě a u zvlášť esteticky přitažlivých samců si představím jak často a jak esteticky vyjímečné samice asi klátí (hrozný výraz), tak mi přijde, jako by se na ulici civilizovaný - oblečený - člověk jakoby přetvařoval, ctností překypoval, ale myšlenkami zůstával zvířecím. Hezký kluk pustí hezkou holku, podrží ji dveře, ale za slušným vychováním stojí jeho erotické představy. I Puero je má. Takže řekl bych, že ještě nejsi úchyl. Zatím. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jsem úchyl : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Proč?
Předchozí dílo autora : Budeme si hrát

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
gajda
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o DDD :
Bylo mi ctí mít Tebe i tvého kamaráda v mém lit. pořadu, hudba stále doznívá. :) Posunuli jste večer o několik levelů výš! Budu se těšit na další setkání s Vámi i Vaši muzikou, která bezpochyby přijdou!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku