přidáno 25.07.2012
hodnoceno 27
čteno 1642(33)
posláno 0
V mých snech
piniový háj
místem setkání
krásných žen
rozličných kast a vyznání


jedna z nich
prostý šat
v barvě hlubin Egeje
skrytě hledím na tebe
v líčkách ruměnka naděje

Souzvukem tónů
na lyře
dotek prstů tvých na paži
vlna o vlnu
v milostném souboji naráží

Hlasem sirény
tříštím se
v příboji pelesti
tichý dům na Lesbu
stal se věčným místem neřesti...
přidáno 09.08.2015 - 19:07
Taky sakra kvalitní poezie ... :-)
přidáno 28.07.2012 - 11:31
VKate: Rezavá Plechovka: mam radost, ze se libi ;)
přidáno 28.07.2012 - 11:16
souhlasím s taron...ve třech komentářích napsala vlastně úplně všechno...tak jenom přidávám, že mně se líbí taky :))
přidáno 27.07.2012 - 12:29
Vladan: ach vy muzi ;)
přidáno 27.07.2012 - 12:10
No, kdyby se vám do toho domu na pláži hodil číšník, nebo třeba šofér, tak řekněte...
přidáno 26.07.2012 - 12:57
Wow, nádherná :)
přidáno 26.07.2012 - 00:28
black.heart: Odříkat si lásku, touhu, a kvůli čemu vlastně ? Kvůli tomu, že nějaká knížka, kterou údajně kdosi kdysi napsal pod vedením instance, jejíž existenci neuznávám, a která sama sebe korunovala na toho, kdo může odlišit dobro od zla ? Když hormony zavelí, hlava i srdce jde za nima, s tim člověk nadělá houby .))
přidáno 26.07.2012 - 00:25
moonell: Ale kdo to vi, jestli se to proste nema poporit a zit zivot v odrikani? ;)
Dekuji ti...
přidáno 26.07.2012 - 00:23
Nevim, kde se bere taková potřeba ujišťovat o tom, že to není špatné. Pokud to není špatné, neřeším to, tudíž nebudu - básnička mi krásně sedla.
přidáno 26.07.2012 - 00:22
NoWiš: Dekuji, ze ses stavil... vazim si toho ;)
přidáno 26.07.2012 - 00:20
Yana: ten film s tim moc nesouvisi a navic je vylozene beckovy /dve zeny proziji romanek na Lesbu, nic vic, nic min/. Jsem rada, ze jsi mela tu chut hledat prameny, protoze ona patri mezi zakladni basniky. Kdyby jeji podstatna dila nebyla spalena, mohli bychom si je cist i dnes... a ze to asi bylo neco, kdyz byla odkazem dokonce i pro muze-myslitele... ;)
Nojo, mas pravdu, ja bych asi mela byt nejakym reziserem filmu s hvezdickou ;))
DEKUJI :-))
přidáno 25.07.2012 - 23:28
nevím co říct, protože vše bylo již vyřknuto - pro chválu nenacházím slov.
přidáno 25.07.2012 - 19:26
Tvá báseň mě donutila brouzdat po internetu a zjišťovat vše možné o Sapfó, i to jsou pro mě psanci, kolikrát si zjišťuji o tom o čem čtu, přinutí to člověka. Věděla jsem toho žalostně málo, že psala o lásce ženy k ženě a že nějak souvisí s názvem lesbismus. Teď už vím víc a určitě si seženu i film z r. 2008. K básni, ta přece není hříšná. Láska a snění nejsou hřích. Je něžná a romantická. Ještě mě napadlo, chvíli sledovat tvoji fantazii to by muselo být vzrušující nejen pro muže, ale i pro tolerantní heterosexuální ženu. Líbí se mi také jakým způsobem otevřeně píšeš. A proč ne?
přidáno 25.07.2012 - 19:03
Souhlas s Lukiem. :)
přidáno 25.07.2012 - 17:48
LUKiO: gold heart :-))
přidáno 25.07.2012 - 17:28
Až to své básnické střevo jednou vydáš knižně, tak ti ho lid ze všech ostrovů pozlatí. Nebudeš black ale gold...těším se ;)
přidáno 25.07.2012 - 15:49
Yasmin: Dott: dekuji ;)
přidáno 25.07.2012 - 14:49
krásně poetická chvilka... :-)
přidáno 25.07.2012 - 10:42
dokonalá.. :) vážně..
přidáno 25.07.2012 - 10:03
slnečnica: moc dekuji ;)
přidáno 25.07.2012 - 09:28
je veľmi pekná :)
přidáno 25.07.2012 - 09:09
black.heart: Takže žádné peklo se u tebe konat nebude :)))) Ale můžeš si ho udělat už tady....jestli chceš..už v tomto životě :))))))
přidáno 25.07.2012 - 09:04
black.heart: neskončila bys tam....podle Nového zákona ne...já to vidím tak...pohané se měli naučit neobcovat muž s mužem a žena se ženou...jejich sexuální hrátky byly hodně bujaré a pohlavní nemoci se jenom šířily, bylo potřeba tomu dát trošku lidskou fazónu, jsme lidé, nejsme zvířata...proto je lepší nebýt promiskuitní a leší si uvědomit, že muž má být s ženou a žena s mužem , ale jsou vyjímky, jako ty....u tebe to není z hýralosti , nebo tím , že už nevíš co bys roupama dělala a jak by ses smyslností opájela u tebe je to vrozené..prostě to tak je...tak se netrap a nesmutni, kdo to nechápe, tak mu prostě pomoci nemůžeš..ano je přirozené aby se přitahovala opačná pohlaví, ale ty jsi vyjímečná...už ti někdo řekl , že jsi vyjímečná ?

Jsi tedy vyjímečná...vyjímka, která potvrzuje pravidlo !!!

Tak si toho važ, protože tvá vyjímka ti jistě přidává hodně bolesti a nepochopení těch " běžných " , protože vybočuješ...vyjímeční lidé to prostě nemají jednoduché..., ale ty to zvládneš, o tebe nemám strach :))
přidáno 25.07.2012 - 08:57
taron: ano, jen vedet, ktery hrich je tezsi... vis... nechce se mi verit, ze bych skoncila v pekle jen diky tomu, ze ziji celkem sporadany zivot se zenou ;)))
přidáno 25.07.2012 - 08:52
black.heart: Kdybys ty řešila mé hříchy...zaplakala bys, nesoudím...kdo soudí bude podle toho souzen sám...báseň je moc krásná...líbí se mi , opravdu , nekecám..však už se trošku známe a já vím , že jsi hodná holka a to , kdo tě přitahuje, nebo nepřitahuje ? Je to pro tebe těžká zkouška a vím , že jsi více nešťastnější než já...my ostatní si ani neuvědomujeme, jak je fajn, že se nám líbí ten, kdo se nám má líbit....a nic si z toho nedělej...já tu nejsem od toho .,abych soudila , já tu jsem proto , abych měla všechny ráda..protože to tak cítím a zabijte mě za to...já za to nemohu...jak psal loner...taron za to nemůže..:))))
přidáno 25.07.2012 - 08:39
taron: je od tebe pekne, ze dokazes neresit, ze smilnim, ale hodnotis basen...

...toho si vazim...
přidáno 25.07.2012 - 08:37
Líbí....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sapfó : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bi
Předchozí dílo autora : Tragická

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku