Prolog
přidáno 13.04.2012
hodnoceno 4
čteno 795(12)
posláno 0
Prolog

  Andrajský král jménem Deron byl krutý a každému, kdo se na něj špatně podíval vyhlásil válku. Nebylo divu.Síla Andrie byla obrovská. Každý, kdo by se pokusil vyhlásit této mocnosti jakýkoliv spor,byl by odsouzen k záhubě. Za to jeho syn,Liam, byl zcela opačného rázu. Každému chudému, či nemocnému dal poměrně velkou část svých obnosů,které dostával od otce. I kdyby se na něj mrtvý hezky podíval.. Liam by mu také peníze dal. Lidé Liama měli rádi, ale Deronovi se nepokoušeli odporovat v jediném slově. Přesto byli rádi, že drží jejich
domovy v bezpečí, ačkoliv v zemi panoval dost příšný zákoník.

  Jednoho dne, Liam se vydal do divočiny. Měl minimální bojové schopnosti a to pouze to, co ho jeho učitel naučil i přesto šel a chtěl dokázat otci, který měl o něho tak velký strach, že ho nepouštěl nikam z města. Chtěl získat trofej ze samotného trola, který brzdil obchodní cestu. Deron již připravoval své vojáky, aby se ho zbavili. Liam tu byl dříve. Byl to chytrý chlapec a nebojácný. Navíc, věřil v osud. Nikoliv ve svoji sílu. Liam byl poměrně malý, ale paže měl silné,že by snad samotného trola v páce přemohl. Trol si mezitím pochutnával na zničené karavaně,která přijížděla z přístavu. Trol uslyšel zvuk. A již hledal, komu dalšímu bude moct zlomit vaz.. Liam vyrazil kupředu. Holýma rukama se na něj vrhnul. Bez meče,sám ! Bil ho do hlavy, kde trolové měli jedno z mála zranitelných míst. Místečko u týlu, kde lebka není natolik odolná. Liam věděl vše, co potřeboval vědět. A bil ho do určitého místa. Mezitím vojáci již mířili k trolovi, ale když viděli, co si Liam dovoluje. Stáli na místě jako přikovaný. Liam dal poslední úder a trol se svalil k zemi. Velitel stráže jenom polknul a podotknul.

"Myslím,že otec Tě drží zbytečně od domova..ale bez meče..jsi blázen ?!"
Liam vyhrkl"Otec o mne již nemůže pochybovat.Chci také bojovat za naši zem !!"

   Liam byl na sebe pyšný.Stráže si od něho udržovali krok.. Připadal jim,jako když se zbláznil. Vstupovali do samotného sálu, kde již byla návštěva vedena z městečka Mystic. Liam vstoupil do síně a otec něco domlouval. Jenomže v tu chvíli ze zadu vyskočili 4 zamaskovaný bojovníci. Do obličeje jim nebylo vidět, ale jejich mršnost byla neuvěřitelná. Během chvíle zabili celou ochranku. Liam stačil uskočit...a popadl meč od strážného. A snažil se upozornit otce. Dva assasíni postupovali směrem ke králi. K Liamovi další dva. Liam hodně rychle vyřídil prvního vraha. Moc dobře si všiml,že si nekryje při úderu břicho. Druhý vrah udeřil Liama ze zadu. Zároveň se mu otevřela jizva, kterou si způsobil při treninku. Ale i přesto na zemi probodl mečem nohu svému nepříteli, který chystal konečný úder. Liam bodl mečem do břicha a zahlídl vrahovi do tváře, jak padá k zemi. Vrahův obličeje vypadal..snad jako by podstoupil degeneraci. Dva zbývající asasíni drželi krále a čekali na příchod svého pána. Liam se chtěl proti nim rozběhnout, ale mezitím se otevřely dveře. Vyšly čtyři bytosti s černými křídly a kápěmi. Jeden z nich vyslal kouzlo na Liama, ten se následně nemohl ani hnout. Ten největší z nich promluvil.

Tak co ,„otče“, poznáváš mě ?To jsem já, Narten. !Ano! Ten, koho si nechal zatratit, protože jsem byl tvůj nevlastní syn!
přidáno 23.04.2012 - 18:35
joo proč ne zajímavé...
přidáno 13.04.2012 - 14:10
Má to děj, má to akci..líbí se mi, jsem zvědavá, co bude dál :)
přidáno 13.04.2012 - 13:10
Erik1131: Jasně,díky:-).Píšu poprvé a mezery jsem již napravil:-).Co se týče rychlé změny děje.Ano a o to z důvodu,že by to měl být prolog,co připravují informace pro další děj,který bude již podstatnější,nebo alespon,já,to tak chtěl.Nicméně děkuji Ti za rady i za kriritku :-)
přidáno 13.04.2012 - 12:55
Tak to je oriešok. Prvá vec je, že tam nedávaš medzery. Druhá, že moc rýchlo preskakuješ a potom to je nepriehľadnejšie. Napríklad by som veľa vecí pomenil. Začiatok je dosť taký divný - okázalý - a myslím, že zvrat si pripravil moc rýchlo.
Keby si mal menej rokov, tak by som ti nepísal moc veľkú kritiku. Veď to, že chceš písať je dobre, ale najskôr treba cvičiť. Doporučil by som ti začať písať poviedky.
Samozrejme si myslím, že keď sa dozvieš, kde robíš chyby, tak sa nabudúce zlepšíš. Hlavne píš ďalej ! :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Stíny a světlo - prolog : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku