v dobrém i zlém .
přidáno 15.11.2011
hodnoceno 3
čteno 1427(21)
posláno 0
Tato fotka je věnována pro někoho velmi speciálního. Všichni, celé dějiny lidstva ho znají, je to náš starý, dobrý přítel. Mnoho z vás by řeklo, že není dobrý nebo že ho dokonce nenávidíte. Po přečtení tohoto zápisku možná změníte názor.
Zamyslete se, pokaždé, když se vám něco stane, ihned to svádíte na něj, ale není to z většiny jeho vina. Konec konců se nevzdáte kvůli rodině, přátelům a obzvlášť kvůli jemu.
Zná vás nejvíc ze všech ostatních. Před ním skrývat tajnosti je nemožné, jelikož jako zrcadlo vám ukazuje své pravé já.
Není ani jeden den, minuta či vteřina, kterou by nestrávil s vámi.
Zapisuje si vaše prožitky, vzpomínky a pamatuje si cokoli.
Přestane existovat pouze tehdy, pokud odejdete ze světa.
To je jeden z jeho cílů.
Nikdy, nikde, nikoho podobného nenajdete.
Jediné co chci je, aby jste si s ním trochu rozuměli.
Taky nechápu, proč jsem tohle napsala, když jsem částečně pesimista. Stačí popřemýšlet a probudí ve vás sympatii a optimismus.
Je to jediný originál s nejkrásnějším jménem.

ŽIVOT.

přidáno 11.01.2012 - 21:15
Live is live ... nanananana....
přidáno 23.12.2011 - 08:22
Tak žij naplno každou chvíli, kterou ti dal a přijmi každého, koho ti přivede do cesty - takového, jaký je - nechci poučovat, ale tak to cítím :). Hodně štěstí.
přidáno 15.11.2011 - 16:59
to já jsem optimnista a miluju ho,a líbí se mi to jak si to napsala,nikdy před ním neutečeš a když ,tak už ho nemáš.Láska k životu je strach ze smrti.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Přítel : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : dreamy insomnia
Předchozí dílo autora : Kvítek euforie

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku