krapítek rapovka
přidáno 20.10.2011
hodnoceno 6
čteno 991(19)
posláno 0
Otoč hlavu a nahlídni do duše,
hold je plná, takovej svět už je.
Plná souborů co nejdou vymazat,
a ven jim pomůže jen kat.

Srdce je taky plný sraček,
ale to má malej háček,
měnit už ho nebudem,
je to jako potloukat se snem.

Nevidíš na konec, ale víš že tam je,
a dělá se ti z toho leckdy zle,
marně hledáš odpověď,
ale před tebou je náhody zeď.

Snad nebojíš se toho co uvidíš?
Snad nebojíš se, že do tý zdi narazíš?
Otoč hlavu a nádech, rozhlídni se,
tvoje cesta nepovede po jedný trase!

přidáno 09.03.2012 - 20:15
Mám pocit , že vám dvoum v tom rozumím...asi to myslíte oba stejně se mnou..ale taky bych se s Vámi těžko hledala , hi,hi :)
přidáno 23.10.2011 - 21:59
ARA: Mám pocit, že myslíme to samé, ale nemůžeme se v tom najít :D
přidáno 21.10.2011 - 09:21
Možná ti má slova vyzněla příliš optimisticky. Ale k tomu mám dost daleko. To malé dítě v nás zůstane a zůstat má. Ale může se stát, že je v nás nespokojené, nevysvobozené, nepropojené v souladu s celou naší bytostí. Protože není dost poznané, není přečtené, je zatížené třeba neznámým způsobem. Raduj se z toho, že nemáš pravdu v tom, že vlastnosti člověka nejdou vymazat! :-) Ty vlastnosti tvoří i ty nahrané soubory. A pokud si je toho člověk vědom a má schopnost to u sebe vidět (vidět, co mu překáží a co ho nezdobí), je možné ty soubory přečíst a jejich vliv snížit. Někdy i "rozpustit".
přidáno 21.10.2011 - 07:31
ARA: To já si právě nemyslim, že by srdce chtělo být očištěno, lidi, který milujeme a nenávidíme tam prostě budou pořád a nezbavíme se jich ať se snažíme jak se snažíme :) a soubory v duši jsou myšleny jako vlastnosti toho člověka, který nejdou vymazat a jen přidat, každej uvnitř zůstane tim malym dítětem, ale tyhle "soubory" často přestanou fungovat a nahraděj je jiný :) takhle to vidim já :)
přidáno 21.10.2011 - 06:16
Teď jsem si uvědomil, že jsem tě oslovil jako bys byl básnický subjekt. Musím si na to dát pozor.
Zaujala mne slova o duši a srdci. Srdce a duše - není to totéž, ale ani to nejsou dvě samostatné a na sobě nezávislé ....součásti. Proto, když si člověk natluče koleno, ochladí to srdce. Srdce ochladí i bolavý zub, nebo chřipka. A za určitých okolností i tyhle zkušenosti mohou přidat stín na duši i srdce. Jako nový soubor. Dalo by se říct, že mají-li se ty negativní soubory stát jen zkušeností zapsanou v paměti, musejí se nejdřív co nejlépe přečíst. I ty známé a tušené, i ty neznámé - související. Takže i srdce může projít očistou. Ale také to může být naopak, když není možnost ty soubory číst nebo když není vůle je číst. Nebo když není vědomí o té možnosti.
přidáno 20.10.2011 - 19:07
Ale jo, ty Ruko. :-) Budeš ho měnit. Bude se měnit. Proč? Právě proto, že uvědomění a co nejpřesnější pojmenování těch sraček je předvítězným počinem, krokem k jejich spálení. A k tomu ti Starej Pravda pomáhej. On bývá tím katem. Tím exorcistou ke spálení stínů. Tím katem stínů.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nádech : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : A takovej já jsem!
Předchozí dílo autora : Kostelní

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku