přidáno 28.08.2011
hodnoceno 8
čteno 1372(24)
posláno 0
mam te na krku
v takovym tom malym medailonu
co se da nehtem otevrit
taky te mam
vyrytyho
v prstynku na levy ruce

prorost si do me

dala bych sem
nejakou nasi fotku
ale bylo by to
divny

dneska sem cetla takovou blbost - naka holka si mysli, ze prava laska je citit i po roce to, co prvni den vztahu. ta lhuta. ten rok. sem o hodne starsi. ale vek pro me nikdy nic neznamenal. tahle bude vzdycky blbejsi nez ja. co to je? rozhodne ne tohle. kazdej ma vlastni lasku. zadny debilni definice, co se tvarej jak citace velkych pravych srdci. prece se naky veci jenom zijou. nemluvi se. hlavne se citi. divim se, ze neco jako laska existuje. jeste? protoze je to cit. uz sem si vybrala. ne rozum. to cit. (film rozum a cit - je laska rozum nebo cit? ne laska je radost z probuzeni...bla bla)..mam te rada, protoze se na me vzdycky usmejes. v noci me objimas a kdyz se mi zda neco osklivyho, nezne me probudis. ze se v noci rozespale milujeme. ze se ti libim. ze kdyz chci podat piti, rovnou mi ho nalijes. ze se ti libi moje vlasy. ze me casto a rad malujes. ze si chytry. ze sis me nechal. ze vim, jak ti rano voni dech. ze ti peru pradlo a varim jidlo. mam te rada, protoze mi pripravujes kartacek se zubni pastou, rozcesavas mi vlasy a smim nosit tvy slipy. i kdyz sou to trenky.
přidáno 22.04.2013 - 18:19
veronika: pěkný :))
přidáno 16.03.2013 - 17:10
:)
přidáno 24.05.2012 - 08:05
Tohle je fakt milý. Ostatní lidi na sebe kašlou. Líbí se mi tvůj styl, ale to už víš dávno. All you need is love.
přidáno 14.01.2012 - 22:39
mam te rada, protoze s tebou si prijdu jako prava ja :)
krasnyyyyy!!! tak moc tomu vsemu rozumim najednou...
přidáno 29.09.2011 - 23:41
:)))
přidáno 15.09.2011 - 18:21
úžasné, až ve mě nějak hrklo (jako pozitivně :) )... jsem nějaká citlivka v poslední době :)
přidáno 03.09.2011 - 23:13
colorka: diky,colorko..
přidáno 03.09.2011 - 17:19
Citim to uplne stejne. Laska nejde definovat. Proste je. A ty ji citis. . .

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
kdyzsevyznavam : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : talkshowhost
Předchozí dílo autora : musimjesemdatvsechnyprotozeksobenakpatri

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku