přidáno 10.10.2010
hodnoceno 1
čteno 1490(12)
posláno 0
Krade stíny za světla
Drzý zloděj
Pod prsty mými stín se přesouvá
Ptám se mravenců

Proč?

Mlčí a neví
Myšlení je prý vymoženost člověka

Prý

Člověk a zahrady slov
A mezitím plevel
Člověk a hory vět
aniž by věděl

Krade stíny za světla
A všechno to vidí
Prstů mých se dotýká
Směje se světu lidí
přidáno 10.10.2010 - 21:09
Byli dva cestovatelé úplně již vysíleni cestou v poušti, kde oáza žádná v dohledu... Přísun tekutiny na nule a najednou jeden chytil v písku mravence. Chtěl ho vzteky zamáčknout, však kolega praví: "Neblbni, třeba bude mít vodu v koleni..."
To si však slyšet nechtěl, že jo--- No, zlodějů, co se smějí světu lidí jinak je určitě ve zdejších zeměpisnách šířkách přehršel... Líbí se mi názor muzikanta irského původu - Chris Rea (u nás CD "THE BLUE CAFE" například) se ten pán jmenuje a ležel tak dva tři roky zpátky na operačním sále asi dvanáct hodin (jícen...). Ten říká, že má kámoše v německu (malíře) a už asi třikrát byl na cestě a v půlce to otočil - ne, že by na ty věci neměl, ale protože by nesnesl pomyšlení, že má doma věc, o kterou se musí permanentně bát... Teď bych se zastavil - než tohle dokáže někdo říci (zralost bez pardonu jasná), musí něco taky nažít a prožít - a tady se projevuje to známé, že čím víc máš za sebou, tím prostší se stáváš (Nepopírám, že existují výjimky, které však pravidlo potvrdí...)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zloděj : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Poslední paprsky
Předchozí dílo autora : Až budu velký

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o mannaz :
Moudrá a rozumná spisovatelka. Umí se zamyslet a v jejích dílech lze vypozorovat životní zkušenosti stejně jako pocity v prchavých okamžicích. Má trpělivost a dokáže dotáhnout do konce i dlouhý román. Jsem jí vděčný za pozornost věnovanou mým dílům i za komentáře k nim.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku