přidáno 01.07.2010
hodnoceno 7
čteno 1188(19)
posláno 0
Den po mém vysvědčení jsem nastoupil na brigádu. S heslem ,,práce šlechtí a každá koruna dobrá" se mé shrbené, potem zbrocené tělo navzdory veškeré špíně smažilo pod lechce pomstychtivým sluncem, které připomínalo zářivku při výslechu trojnásobného vraha. S trochou sebezapření jsem dělal, že nevidím kolonu aut přetékajících zavazadly. Aspoň někdo si užívá dovolené. A dal jsem se dál unášet mechanicky se opakující prací. Svlečený do půl těla jsem si připadal jako černoch na plantáži. Nebe se začalo mračit a mokré kapky začaly rosit mé rozpálené svaly. Krásné osvěžení, napadlo mě poděkovat těm vlhkým spasitelům, ale než jsem stačil vyslovit své dík, tajně zmizeli mezi hrudkami načechrané hlíny. Tak jsem aspoň zvedl hlavu a hleděl mezi černou hradbu zkondenzovaných par a mé oči byly plné slz nad tou krásou... nebo to byla voda? Vychutnával jsem si tu chvíli s pocitem, že za moknutí a koukání do nebe si každou minutu vydělám 1,16666662 Kč. Mé utopené oči se začaly smát, život je někdy velmi zábavný.
přidáno 27.07.2010 - 22:25
Páči sa mi to. Pekne napísané.
přidáno 27.07.2010 - 21:19
jo jasně to mě jen tak napadlo.a dík všem.
přidáno 25.07.2010 - 16:20
Dobře napsáno, jen ty hrubky, které už viděl Lukio by chtěly opravit. Pobavilo mne to. Lepší 1,1666662 za minutu, než nic, že?
přidáno 18.07.2010 - 14:23
:D
přidáno 02.07.2010 - 17:00
oči bylY, oči se zasmálY
ale jinak hezky napsáno, vidím to před očima :)
přidáno 01.07.2010 - 21:50
zavidim ti tech 0,16 navic....ja mam za minutu 1kc :))
přidáno 01.07.2010 - 21:50
A což teprve ten pocit! Zase jsi posunul lidstvo o pět centimetrů dopředu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Utopené oči : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Korálky
Předchozí dílo autora : CITOlogická

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Mitzi řekla o veronika :
Neznám ji osobně, ale podle toho, co se dá vyčíst z její tvorby je to mimořádný člověk. Veroničina práce se dá rozdělit do dvou kategorií - skvělá a ještě lepší^^
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku