přidáno 04.05.2010
hodnoceno 5
čteno 3462(20)
posláno 0
Když jsem šel jednu ranní nedělí po chodníku, pro housky a kus másla, potkal jsem slintavého psa. Ten šedivě ochlupený pes skočil na mé kalhoty a nemilosrdně začal slintat. Byl to pes mysliveček, takže moc dobře věděl co dělá. Když už jsem měl kalhoty poslintaný od shora až ke kotníkům, vykřikl jsem dost! Psa jsem chytnul za žluty obojek, a půlovou silou odtáhl od svého těla. Ten pes se mě asi bál, protože se otočil a utíkal do blízkého zámeckého parku, kam mimochodem chodím pro housky a kus másla. Po pěti a půl jedný minuty jsem vyšel z obchodu s houskami a máslem a představte si milý čtenáři že pes o kterým jsem psal už dříve tam stál – no asi rád kalhoty. Ale ze psa jsem neměl strach protože už vyčerpáním ani neslintal. Když jsem se přiklonil abych ho mohl pohladit...Možná se teď divíte že bych hladil psa který mi oslintal kalhoty až na kůži, ale kdybyste viděly ty jeho očička taky byste neodolaly. Ovšem když jsem vztáhl ruku na jeho hlavu, tak z jiho-západu na mně skočil velký černy pes - nejspíš to měly naplánovaný. Ja spadnul na kolena a pote na svůj levý bok a ten roztomilý pes, který mi nejdříve oslintal kalhoty, vzal moje housky a oba dva psi utíkaly co nejkratší cestou od obchodu. Ovšem já běhal na Spartě stříbrnou medaili, takže jsem se za nima vydal co mi síly stačily.
přidáno 31.05.2012 - 15:11
Já osobně jsem se u toho trošku trápil. ale to je asi moje chyba, protože nesnáším jedno-odstavcový texty. Je to vcelku zvláštní, ale asi na nevypsaného člověka je to slušnej začátek...
přidáno 22.03.2011 - 21:14
Pěkné a na začátečníka podařené. Jen trošku ty chybičky eliminuj :p.
přidáno 23.09.2010 - 15:14
Zvláštně napsáno a dobře pojato:)
přidáno 05.05.2010 - 11:42
Připomíná mi to "můj pes Míša" (viz. na Stojáka)
Jako celek je to hrozně napsáno, avšak přihlížím na to, že je to tvoje první tvorba a že je ti 15 let.
přidáno 04.05.2010 - 22:06
Je to můj prvni fejeton tak prosim o kritiku-.....vlastne ani nevim jestli je to fejeton

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Slintavý pes : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Žena u Lampy

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
el26
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o mr Scraper :
Fajn člověk, se kterým se dobře píše. Oba nás pojí stejná vášeň Within Temptation, viď;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku