pokus o volný verš, pokud je na tom něco špatně tak mi to prosím vysvětlete, chci se to naučit a z wiki to moc nejde.
přidáno 14.10.2009
hodnoceno 5
čteno 1116(8)
posláno 0
(pokus o volný verš)


tolikrát prošel sem okolo bufetu

a hledal, přemýšlel, čekal jestli tam vejdu

otevřít ty dveře, vejít

odejít ze šedi ulic, kaváren, čajoven

netočil se kolem lamp a světel

nebrodit se blátem, kalem

výdat se s krysama a poslouchat splašky

interpretace myšlenek lidí z bufetu - sračky

vejít tam a okusit co je žít

vejít tam a nevrátit se do ulic

o máme za svět?

a co máme ze světa?
přidáno 16.10.2009 - 20:18
je fajn, že se aspoň snažíš... wikina je nebezpečná, znám týpky, co si tam píšou články sami.. tedy nepotvrzený zdroj..:)

volný verš je vlastně dobře, ale nejde mi to dohromady, uměle vytvořené a je to na tom vidět.. příště to chce pouze tok myšlenek a nepřemýšlet nad tím..:)
přidáno 15.10.2009 - 08:04
když já sem tim chtěl i tak trochu provokovat, protože mě příde že se kavárna s čajovnou polomytizují. a to v mnoha případech zcela bezdůvodně.
přidáno 14.10.2009 - 21:26
o odpreklepovani nejde... radsi zkus ty "profesionalni umelce" :) tam to neni jen o tom (ikdyz tady taky ne... ale tady sme precejen amateri :) )... rozhodne pro to udelas vic nez nactenim wikipedie... :)

jinak archetypalne je kavarna, cajovna, hospoda a podobna zarizeni vcetne nadrazi, knihoven, archivu, starozitnictvi, tesca atp. mistem pribehu, ruznorodych, tedy metaforicky barevnych zazitku, starosti, myslenek...

proste mi tam ta sed nesedi z principu..
přidáno 14.10.2009 - 21:13
no.. tak to zkusím odpřeklepovat
a nevidím důvod proč by měli bejt kavárny a čajovny něco víc než třeba tesko
přidáno 14.10.2009 - 20:52
:D ucit se psat basne z wikipedie.. oboje je jednoduse spatne... radsi si precti nejake basnicke sbirky s volnym versem... namatkou: whitman, kainar, mikulasek, skacel... tady na psancich treba delivery, veronika, lay, taky ja :)... ale i hodne dalsich... ted mam v hlave zrovna tyto autory :)

k basni: i kavarny a cajovny jsou v sedi? tak jaky je rozdil oproti bufetu? "natecil" nerozumim slovu... lampy a svetla ale moc sede nejsou :)..

jinak moc zbytecnych preklepu, myslenka je jasna, ale to jen z nekolika versu.. ve zbytku netusim, co chces vlastne rict...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předcestí kloubící se s předsvětím : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : život básníků
Předchozí dílo autora : sebepromítnutí do fénixe

» narozeniny
EmoticoneDonie [13], KOMFORNOT [11], ewon [11], Samael [10]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming