výkřik rozmazlenýho jedináčka.
přidáno 08.05.2009
hodnoceno 6
čteno 1259(26)
posláno 0
Narodila sem se a ty sis sotva všim.
Radšis ležel u televize a pod autem nebo se staral o to, co bude k obědu.
Když sem k tobě přišla na víkend, přivítals mě slovy "jak se máš, co je novýho", aniž by tě to doopravdy zajímalo.
A já ti pak ve falešný naději začala vyprávět, jak sem šla běhat do lesa a uviděla na cestě užovku, co se snažila sežrat ropuchu, tak sem utíkala domů pro foťák a vyfotila to.
Zatímco ty už sis v duchu přemejšlel, jestli si dáš Milku nebo Ritter Sport.

Vyrostla sem.

Snažila sem se, ale nic, co sem udělala, pro tebe nebylo dost dobrý. Umíš vidět jen moje nedostatky a jako důkaz lásky bereš frekvenci, s kterou tě navštěvuju. A už nechceš pochopit, že nejsem malý dítě a tak nemam čas každej druhej víkend trávit u tebe, kdy se vídáme jen u jídla a to mi ještě vyčítáš, že sem blbá, když sem přispěla 20korun na nenarozený děti, tys mi přece tolikrát řikal, že se mam těmhle zlodějskejm lidem vyhejbat.
Nedoufám, že se někdy změníš, tak si zvykám.
Nebo se o to aspoň pokoušim.

Nebejt tebe a mámy, tak tu nejsem.
Tak proč sakra nejsi tátou..?
přidáno 09.05.2009 - 19:15
To není výkři rozmazlenýho spratka,ale skvěle popsaný příkoří.Buď šťastná,že
tyto geny tě minuly.Jestli můžu poradit,snaž se obklopovat jenom lidmi kteří tě mají rádi a je ti s nimi dobře.Zní to prostě,ale i při tom někdy krvácí srdce,protože voda není krev.
přidáno 09.05.2009 - 00:09
jako by záleželo na gramatice, journeymane. nebyla sem ve stavu, kdy bych ještě zvládala kontrolovat, jestli mam správně i/y a ostatní gramatiku. pardon.
a ostatním děkuju, za vyjádření, podporu nebo jak to říct, díky:)
přidáno 08.05.2009 - 22:16
když budu ignorovat gramatiku, tak vidím opravdu silný téma...
přidáno 08.05.2009 - 20:16
Rozchody rodičů bohužel většinou odnášejí jejich děti, aniž si to bývalí patrneři vůbec uvědomují. Je kus umění být "tátou", když táta už nemá tu správnou "mámu". Ale i takové případy znám!
přidáno 08.05.2009 - 13:57
Některým bohužel nedochází, jak je rodina důležitá. A některé věci lidem prostě nedochází, pokud vůbec...
přidáno 08.05.2009 - 10:26
jo táta, to slovo mi taky ujelo kdesi rychlíkem pryč...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
I WANT TO BREAK FREE : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : HoldMe ThrillMe KissMe KillMe

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku