...
přidáno 02.09.2008
hodnoceno 2
čteno 975(10)
posláno 0
Večer v náladě, po láhvi tvrdého se motala hlava. Mohl se točit i svět a já být jeho středem, ale byla to hlava mladé dívky. Ta seděla na mém klíně. Začala mě líbat. Neucuknul jsem a líbal ji taky. Rukou jsem ji svléknul, zůstaly ji jen kalhotky. Byla divoká a nedočkavá. Servala ze mě košili. Knoflíky se rozlétly všude po pokoji a než jsem se nadál, ležel jsem na zemi, kupodivu ne nahý. Svlékla si poslední věc kterou měla na sobě. Pohled na její nahé tělo mě zbavil smyslů.. Ležícího na zemi mě hbytě spoutala snad připravenými pouty. Pochopil jsem co se se mnou děje. Byl jsem divoce znásilňován. Svlečen a přivázán za ruce i nohy. Domina - tak jsem ji nazval - mě začala švihat bičíkem. Znám pouta a vím, že se z nich musím dostat, jen dosáhnout na pojistku. Všimla si mého úmyslu dostat se z pout. Sedla si na mne a cosi mi dala do úst, které pak obvázala. Zkusím zakřičet, ale ozvalo se jen nějake tiché zamumláni. To už jsem se začal bát. Nikdy mě nikdo neznásilňoval a tak nechápu, proč právě teď. Bylo to vůbec znásilnění, nebo jen jedna z mnoha praktik, které někteří jedinci milují? Spoutaný, svázaný a omámený tvrdým alkoholem povoluje veškerý můj odpor. Po chvíli mi blesklo hlavou, že to může být ještě horší - co kdyby začala fotit? Klidně by potom mohla mé fotky vystavit na internetu jako úlovek mladé dominy. Najednou se ozval zvonek a bušení na dveře. Domina se lekla. Hodila na sebe kalhoty a tričko. Zavřela pokoj a šla otevřít. Vrátili se její rodiče. Vběhla do pokoje a rychle mě odpoutala. Já se musel hbitě obléknout. Stihnul jsem jen kalhoty. Košili jsem právě držel v ruce a chystal se ji obléknout, když se ve dveřích objevil její otec. Trapně jsem se na něho podíval s větou v ústech, že mi jeho dcera přišívá knoflíky na košili. Otec jen řekl "Promiňte za vyrušení" a odešel. Nevím kdo se cítil víc trapně, zda otec nebo Natal stojící vedle mě. Za necelou minutu ale její odvážný otec donesl špulku cerné niti s jehlou, že to prý půjde lépe. Pousmál se a odešel. Snažil se být vtipný? Kupodivu nebyl. Když jsem se chystal odejít, tak mi bylo jejími rodiči nabídnuto ať zůstanu. Chtěli mě taky poznat, když jsem poznával jejích dceru já. Lekl jsem se. Co asi Natál plánuje? Takové znásilnění bych už asi neunesl. Vytřeštím oči a se skoro otevřenou pusou tajím dech. Otec mi podává malou skleničku s nečím čeho bylo tak málo, že by mi byla hamba se s tím ukázat. Ťukli jsme si a já to vypil. Po polknutí nastala tma před očima. Během pití se mě ptali na různé věeci a já statečňe odpovídal.
"Je to absint" řekl a nalil další. Už jsem se nedivil, že toho bylo tak málo. Byla půlnoc a já měl v sobe mix alka, po kterém bývám mírně unaven. Natal mě vytáhla ze spárů svých rodičů, kteří mě poznali a nezapomenou. Zavlékla mě do koupelny. Tam jsem byl svlečen a doslova vhozen do sprchovacího koutu. Pouštím na sebe ledovou vodu. Do pokoje jsem už došel sám, ledová sprcha mě plně probrala. Docela střízlivý uléhám do lůžka společně s Natál. Snažím se co nejrychleji usnout a vyvarovat všeho, co by mohlo být slyšet za zdi pokoje.
přidáno 02.09.2008 - 20:24
jsem dislektik a disgrafik, ja ty hrubky nevidim a neni nidko na opravu.
přidáno 02.09.2008 - 19:50
Nezlob se, ale tohle dílko je plné hrubek. Sice jsem to dočetla do konce, ale myslím, že další čtenáře to naprosto odradí. Hodnotit proto nebudu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
první den večerní školy 2 dil : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Do huby
Předchozí dílo autora : Jak přišel o panictví

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Helee řekla o Werena :
Spřízněná duše s tvůrčími záchvaty, jimž se žádné nevyrovnají. Objekt, kterému závidím a přeju v jednom..
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku