Jen si tu něco odložím
přidáno 29.01.2024
hodnoceno 6
čteno 116(14)
posláno 0
Stále se mi vracíš
Do srdce předtím klidného
Do mysli krvácíš
Deláš mě nerudného
Jak vynést nesoucího
Břímě své i to jeho?
Říkám ano
Neb, zahlédl jsem kouska srdce tvého
A i přes duši zlomenou natisíckrát
Nechal bych se zlomit znovu
By doplnilo střep jež jest
Pro celek jímž může být
Pro ten života tanec jenž již nemohu snést
Nemohou již slova skrýt
Žal i radost
Jenž nechal jsem si do srdce vrýt...
přidáno 30.01.2024 - 23:18
Homér: Stále častěji čtu věci starých psanců, i těch, co už tady dávno nejsou, osvědčená jména. Líp se mi pak porovnává nováčky. Rád zkoumám nováčky. Jsou vzácní. Den co den psance zahlcují pořád ti samí. Takže, ne že by mě bavilo číst tyhle ehm... básnické pokusy, jen rád pátrám po nových věcech.
přidáno 30.01.2024 - 13:57
gajda: No a baví tě tohle číst? Za mě teda hrůza celkem, není to úplnej Dandy, ale přijde mi, že tu převažují ženy, které umí psát. Víš, že je v tom ten život, takový to mají ladnější. Tohle je jak od panice, pardon.
přidáno 30.01.2024 - 13:45
Honzík : rozpolcenost a láska jsou dvě protichůdné emoce, které mohou být velmi náročné na prožívání. Ale každý, kdo miloval, tak prožil. Nevzdávej a piš dál. Je to přirozená součást lidského prožívání. Tak držím palce !
přidáno 30.01.2024 - 12:24
Zdravím duše mi podobné a děkuji za slova i za ty nemilé :) spíše než aby báseň striktně formu držela by ta moje sdělení nosila. Dušičku vylít jsem si chtěl bohužel kreativně nucen jsem komentáře u jiných zanechat bych mohl další vylévat :D nuže nyní hledám neboť ke kreativitě se nutit nedám ;)
přidáno 29.01.2024 - 17:22
Osobně si nemyslím, že je nutné mít buď rýmovanou nebo nerýmovanou báseň. Kombinované básničky mají své kouzlo. Mně se jen zdá ten slovník dost těžkopádný. By doplnilo střep jež jest - to jest přec dávných Čechův slavných dob gramatiky kus.
přidáno 29.01.2024 - 17:01
Ahoj! Četl jsem několikrát. Osobně bych trochu provětral a učesal a rozhodl se definitivně, jestli rýmovat nebo ne, ale to je samozřejmě věc názoru a vkusu. Nikdo nemá patent na rozum :) Každopádně obrat "Jak vynést nesoucího" si budu dlouho pamatovat a užírat se závistí, že mě nenapadl :) Budu se těšit na další.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku