přidáno 01.09.2023
hodnoceno 6
čteno 160(11)
posláno 0
Také je možné
že mě vaše slova nezajímají
že mě vaše příběhy nedojímají
úúú klid

Těžko budou hledat stejnýho
pseudochočenýho antiblbečka
co na konci léta se teprv s komáry rozjel
sosat noc
pít den
ach jo
zbít sen
poslouchat chrápání
hledat v něm příběh
od mala v kamenolomu
být vděčný za výdech
otisky si poškodit jak zemětřesení o zlom šanonu
víš plech
ulaskat se ke skonu
nech si ten výslech
utop se v mamonu
přidáno 29.01.2024 - 12:18
gajda: Ahoj, červené tlačítko mi svítí furt, nějak mě to nerozčiluje.
Ano, to je na tom pozitivní, že jsem taková neměnná jistota. Přečíst si svoje staré dílo, to je jak číst něco nového. Nepamatuju si to, právě proto, že je to epická "poezie". Fragmenty možná a to jen z pár děl. Moc dlouhý a nerýmuje se to, hnus. Prostě je to jen takové odplivávání. Dřív jsem to chodil přepisovat do knihovny do počítače, abych to mohl dát na psance. S básníky se nestýkám. Tyhle věci nedávám číst ani manželce. A mladým žábám radši vyprávím o lese a o marihuaně. A to musím mít v sobě alespoň promile. Jednou jsem poslal odkaz kolegovi, protože ho na tři měsíce zavřeli do blázince, něco četl, vše určitě ne, nevím, jestli to čte dál. Že by přišel ohromen a řekl mi wow, ty tvý básně jsou super, tak to se fakt nestalo. Není to holt pro každýho. Prostě underground. Díky.
přidáno 26.01.2024 - 23:32
Víš proč si tě nemůžu dát do oblíbených autorů? Protože nesnáším to červené číslo u nepřečtených děl a ty brzy oslavíš 1000 !!!

Je nicméně fascinující a uklidňující, že se tvůj styl nemění. A navíc!!! Si tvoje věci nepamatuju, takže si je můžu přečíst i poněkolikáté a pokaždé z nich budu mít ten příjemný pocit, že je čtu poprvé.

Ápropóó, pamatuješ si nějakou svoji věc? Uměl bys z patra odrecitovat, co jsi už napsal? Znáš to - (aspoň mně se to občas stává) - balíš hezkou mladou žábu, řekneš, že jsi básník a ona hned: jé, řekni mi něco, co jsi složil! (Někdy se hodí umět dvě tři vlastní kratší věci nazpaměť.)
přidáno 02.09.2023 - 20:25
Psavec: LadyLoba: Hanulka: Díky, ale víte jak to je...jeden den něco napíšu, pak na to peču, ale za komentáře jsem zpětně samozřejmě moc rád. Ať vás síla provází!
přidáno 01.09.2023 - 22:26
Bezva.
přidáno 01.09.2023 - 15:00
líbí
přidáno 01.09.2023 - 07:14
Homér : to se ti povedlo ! Děkuji.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kapitulace kapitalistů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Halžský triptich
Předchozí dílo autora : 932

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
pocitová řekla o Delivery :
mam tě ráda!! a sem hrozěn ráda, že sem si tě přečetla někdy už strašně dávno na literu a teď tě čtu dál...hlavně seš ale skvělá slečna, co mi pomáhá a že tu seš, je dobře. a zasloužíš si úplně nejskvělejší život, a ty ho budeš mít, určitě.....seš to přece ty teress :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku