přidáno 26.08.2023
hodnoceno 3
čteno 125(5)
posláno 0


Při mém pobytu v Austrálii jsem se setkala s různými zvířatky. Samozřejmě my Evropané máme rádi klokany a koaly. Ale jak jsem již psala hadi a pavouci, ale také cockroaches neboli česky švábi, s těmi se naučíte žít.

To jsem si to jednoho sobotního rána popěvovala ve sprcháči, protože bylo již po ránu ukrutné vedro, přes 40 st.Celsia. Vždy jsem se osvěžila a pak jsem udělala snídani a vyráželi jsme k moři. Tentokrát mne společnost dělali cockroaches ve sprchovém zákoutí. Ale jak bylo vedro, bylo jich mnoho. Jenže v Austrálii jsou velikosti až deset centimetrů. Když jsem pohleděla kolem sebe na strop a kachle všude cockroaches. Začala jsem ječet jak Viktorka, vyběhla z koupelny a běžela nahoru do ložnice. Robert mne honil jenže já byla úplně nahá, on se hrozně smál a já vyběhla na balkon, a tam jsem se snažila uklidnit. Když kolem šel pán a smál se s palcem nahoru. Začala jsem se omlouvat, protože jsem si chytla za ňadra a uvědomila si , že jsem nahá. V Austrálii se lidé hodně usmívají, morousů je tam pramálo. Když jsem si rychle vyhledávala osušku do které bych se zabalila, abych nebudila rozruch. Stál vedle mne už Robert a též se smál.
S cochoraches se musíte naučit žít. Prostě je pantoflí nevymlátíte, za prvé to hrozně křupe a za druhé neumím zabíjet. Na šustění v kuchyni jsem si časem zvykla, tudy nám nalézali do domu. Naučila jsem se s nimi žít a chytala jsem je na lopatku a vynášela na zahrádku.

Pohled do modravé dáli na moře mne vždy uklidnil. Tak vám zase jeden předkládám.
Mějte hezkou sobotu.
přidáno 28.08.2023 - 12:33
nech brouka žít...aneb když jsi v jejich světě, dávej pozor, kam šlapeš
přidáno 26.08.2023 - 13:57
Bydlel jsem nějaký čas s promovaným entomologem a všude po bytě samé lahve kde byla roztomilá zvířátka jako šváby, kudlanky, tarantule a mnoho dalších tvorů.
přidáno 26.08.2023 - 10:25
Šváb,je rychlej brouček,z tera burz znám několik i téch obr druhů. Jen málo gegonů pozře toho obra.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak se naučit žíti s "cockroaches" : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Déšť
Předchozí dílo autora : Přání mé

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku