přidáno 16.06.2023
hodnoceno 1
čteno 156(11)
posláno 0
Byla neděle dopoledne a Karel se probudil s pevnou erekcí, uchopil si ho pravou rukou a několika pomalými tahy ji ještě upevnil, chvíli si vychutnával příjemný pocit, který se mu rozléval do celého těla a postupně ovládal celou mysl. Zita, jeho žena, už dávno vstala a zabývala se nějakou činností vedle v kuchyni. Za starých časů si dávali společnou snídani v posteli, ale to už se dlouho nestalo. Manželství upadlo do nudné šedi, což po třiceti letech asi nebylo nic výjimečného, s tím se ale Karel nechtěl smířit. Možná toužil spíše po lásce, než po sexu, chybělo mu to souznění duší a vzájemné tělesné doteky ne zrovna související se sexem. Napadlo ho jestli není zženštilej nebo rovnou teplej, popravdě možná trošku vyměknul, prodělával krizi středního věku a přes touhu ještě si užít cítil, že by to mohla být past. A tak se nerozhodně ploužil životem a pomalu přestával věřit, že by ho něco pěknýho ještě mohlo potkat. Je to vždy něco za něco a Karel si byl vědom nabytého pohodlí, o které nechtěl přijít. Zadíval se na svou ruku svírající penis a všiml si jaterních skvrn na hřbetu ruky, další z příznaků přicházejícího stáří. Několika tahy to dokončil, když v tom zaslechl vrznutí.. mezi dveřmi stála jeho žena s tchýní a znechuceně ho pozorovaly.
přidáno 16.06.2023 - 08:04
aspoň viděly ;) :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Soumrak sobotní noci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Něco za něco
Předchozí dílo autora : Bestie

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku