přidáno 09.04.2023
hodnoceno 3
čteno 134(8)
posláno 0
Mesiačik plný zlatistý, pozrel som dnes na teba a uvidel som niečo viac.

Uvidel som póry starej pokožky.
Uvidel som ozdobnú pásku so zlatým nápisom, ktorá zvykne byť na pohrebných vencoch.
Uvidel som nožom dobodané maslo.
Uvidel som na dotyk určite nepríjemný povrch.
Uvidel som lesklé úhori v nočnej mútnej vode.
Uvidel som značku autobusovej zastávky, kde autobus skoro nikdy nestojí.
Uvidel som krv, možno preto majú ženy "měsíčky" a muži sa kvôli nim menia na krvilačných vlkodlakov.
Uvidel som oslavy a tance pri ohni sedliakov, z ktorých som sa zrodil.
Uvidel som historicky bezvýznamného človeka, kiežby som sa pred ním mohol pokloniť na tisíckrát.
Uvidel som 6 ľavotočivých a 5 pravotočivých zákrut ale nie je to vlastne jedno ?
Uvidel som myšiu dieru, vyhrabanú až ku koreňom brambor, ktoré slúžili ako trámy myšieho tunelu. Bolo tam teplo.
Uvidel som lastovičie hniezda v rochoch okeníc, kto vie kedy ich ľudia zjebú metlami ?
Uvidel som cenzúru, scenzúroval som ju.
Uvidel som tú najsamoúčelnejšiu vec, tanec. Zapáčil sa mi a odvtedy tancujem.

A to je asi všetko, človek vidí v mesiaci toľko vecí koľko chce. Ja som ich chcel vidieť zopár, začalo mi byť chladno.
přidáno 10.04.2023 - 14:47
Působivá...
přidáno 09.04.2023 - 19:01
Sasanka: Dík, ja rád píšem po tom čo si zatancujem a tancom myslím nezmyselné rýchle pohyby celého tela. Takto unavený sa mi potom dobre píše. Bavia ma tieto iné stavy mysle bez použitia nejakých látok, napr. keď rýchlo vstaneš z postele alebo keď ti po veľkej námahe (tanec) chýba kyslík v mozgu. To sú moje drogy. Má to však svoje úskalia, častokrát sú tie texty nezmyselné/nekoherentné, sú to také experimenty/sny.
přidáno 09.04.2023 - 17:59
Možná už mi fakt hrabe,ale nějak mě to uklidňuje, to tvé psaní o neobyčejně obyčejných věcech. Například ten salát už v životě z hlavy nedostanu :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tanec so splnom : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zalievaná káva
Předchozí dílo autora : Šalát

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku