přidáno 17.10.2022
hodnoceno 10
čteno 261(19)
posláno 0
Vypouštím bazén -
na kruhu s Micky Mausem
sluní se koník



Pět odpoledne -
kouř z údolí vystoupal
až k nám na kopec
přidáno 19.10.2022 - 17:16
Nezvaný: že děkuju za slovo...
přidáno 19.10.2022 - 10:58
Pěkné.
přidáno 18.10.2022 - 19:24
Darmošlap1960: Děkuju!
Ano, lidé přijdou z práce a zatápějí, dým z komínů stoupá z údolí na kopec, kde byl předtím čistý vzdoušek.
Koník je zelený a živý, zvláštní, že je ještě v polovině října venku:-).
přidáno 18.10.2022 - 16:40
V "pět odpoledne" je právě teď. Odpozorováno. Cítím v tom inverzní situaci, kouř, mlha, všechno to leží v údolí a pak to na chvíli stoupne. "Kruh s Micky Mausem" je nafukovací. Je takový i ten koník?
přidáno 18.10.2022 - 10:50
Ziny: Ziny, tak je dost dobře možné, že z haiku/senrju tentokrát nebude nic, ale třeba vznikne povídečka... a děkuju, moc jsi mě potěšil.
Jen ještě mít poetický rejstřík slov tak květnatý, jako má Roman!
přidáno 18.10.2022 - 10:35
Gora: Irenko, jak to tady čtu, ty můžeš rovnou napsat povídku s názvem: Stalo se u nás v pět. Rád bych si ji přečetl, protože stejně jak Roman máš pro neobvyklá pozorování cit.
přidáno 17.10.2022 - 23:12
Karpatský: díky... no, taky nevím, proč všichni lidé pod námi v Krásném údolí zatápějí v pět:-)... ale je to tak.
Je to teprve rozpracované, ale v pět se vůbec dějí věci: dvě hrdličky vzlítnou z telegrafního sloupu, protože je vyplaší vyhlídkový let - odpoledne v pět/pokud je hezky jako dnes/... a nad tím malým letadlem vysoko nákladní letoun... vše v pět odpoledne:-). Moc děkuju, samozřejmě máš pravdu.
přidáno 17.10.2022 - 21:02
Gora: Ireni, zareagujem na druhé, ktoré ma viac upútalo. Ak by som text posudzoval podľa definície, že haiku je pokus niečo povedať bez toho, aby som to priamo povedal, tak ma napadá to, že je to sezónne haiku, skončilo leto a začala sa topná sezóna. Čo ma mätie a čomu nerozumiem je to, prečo práve v pět odpoledne.
přidáno 17.10.2022 - 19:32
Psavec: díky, ještě plavu - venku - a pozoruju:-)
přidáno 17.10.2022 - 18:52
Hezké, umíš.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bazénkové senrju : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ozvěny
Předchozí dílo autora : Špitální II.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku