.. po dlouhé době jsem to zkusila..
přidáno 25.01.2022
hodnoceno 8
čteno 586(27)
posláno 0
déšť padá s písní
na střechu sirotčince -
slzy stékají
přidáno 27.02.2022 - 11:27
Děkuji za haiku. Oslovilo mě a evokovalo mi krásnou písni kapek a vody. Ty slzy pociťuji dost jednoznačně (jako metaforické označení kapek deště), protože mám déšť spojený s radostí, s pláčem mi nedává smysl a ani sirotky s pláčem spojené nemám, ti, které znám z knih či filmů (Anne Shirley, Harry Potter, Pollyanna), obvykle neplakali.
přidáno 27.01.2022 - 12:28
To je právě to co míním tou nedořečeností, je třeba, aby si ten otevřený konec uzavřel čtenář sám ve své duši. To se ti povedlo výborně.
přidáno 27.01.2022 - 08:45
všem děkuju za zastavení :)

kmotrov: díky za názor :) mně se líbí, že je tam ten otevřený konec.. tečou slzy dešti, dětem..? to bylo cílem..
přidáno 26.01.2022 - 19:11
Libi
přidáno 25.01.2022 - 16:45
Moc se mi líbí, jasný zlom textu, který je pro haiku typický. Dále pak nedořečenost. Forma haiku poskytuje málo prostoru, v tom vidím problém. Potřebuješ do toho dostat hodně, spojení tří věcí deště slz a písně.. Navíc je haiku vždy velmi konkrétní. Takhle to působí, že na střechu sirotčince nepadá jen déšť, ale i píseň. Námět to je moc pěkný, nebál bych se opustit formu haiku a pracovat s tím svobodně jako s miniaturou. Není pravda, že haiku je něco lepšího. Vždy obsah určuje formu. Vlastní sdělení se mi moc líbí.
přidáno 25.01.2022 - 15:28
Stálo to za to. Dobrý pokus.
přidáno 25.01.2022 - 12:27
Dobré haiku.
přidáno 25.01.2022 - 11:46
Líbí

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Slzy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Na savaně
Předchozí dílo autora : Povzdech

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku