Pokračování satirického odlehčení současné české situace. Repelent zdarma dorazil a po ulicích pobíhají lidé, kteří se z vládní politiky zbláznili. A bude hůř...
přidáno 30.01.2021
hodnoceno 6
čteno 490(5)
posláno 0
Přes Vánoce lidé zůstali doma v bezpečí. Nebylo to ani tak zásluhou vládních opatření nebo digitálních psů, spíš to tak dělali každé Vánoce. Nicméně mikrostát číhal dál a už před Silvestrem zaútočil znovu.

Po Silvestru týdny ubíhaly, mrtví přibývali a nic se neměnilo. Digipsi byli stále fialoví, až to lidem začalo připadat otravné. Pak však lidé zjistili, že digipsi sice umí vrčet a štěkat, ale neumí kousat, takže stačí vypnout notifikace a zvuk a máte od nich pokoj. Tak obyvatelé ztratili k virtuálním psům respekt a většina na ně přestala brát ohledy.

Když se to dozvěděla vláda, zadala svým marketingovým poradcům za úkol zjistit, co by pomohlo, aby lidé digitální psy znovu poslouchali. Poradci navrhli dvě možná řešení: a) Přidat digipsům další dvě barvy — růžovou a žlutozelenou. b) Vymyslet ke stávajícím barvám nová vládní opatření.

Do Absurdistánu zatím dorazil slíbený repelent a začal být přerozdělován podle vládního plánu. Nejprve byl aplikován lidem, kterých by podle názoru většiny nebyla škoda, kdyby o ně Absurdistán přišel — nejstarším důchodcům a vrcholným politikům. Když bylo na důchodcích a politicích ověřeno, že vás repelent nezabije hned, přišli na řadu zdravotníci a lidé, kteří si uměli zařídit protekci.

Vláda ujišťovala, že je odhodlána repelentem ošetřit všechny obyvatele, kteří se nebudou dostatečně účinně bránit, a slibovala, že kdo se nechá ošetřit, získá exkluzivní výhody — jako např. vstup na jinak zakázané akce.

Realita však k tomu měla daleko. Skutečné dodávky repelentu (na rozdíl od původně naslibovaných) zdaleka nestačily ani pro tu část obyvatel, která je chtěla, a vstup na zakázané kulturní akce se nekonal. Jednak proto, že by to ošetřeným ostatní záviděli, ale hlavně proto, že v Absurdistánu by se tam snadno dostali i ti neošetření, a mikrostát by tak získal další snadný cíl.

Jiný problém byl s účinky repelentu. Ačkoliv bylo v zahraničí ověřeno, že opravdu nějaké má, nikdo si nebyl jistý, jak dlouho vydrží a jaké účinky to vlastně jsou. Jasno měli jen na sociálních sítích, kde psali, že když vás ošetří repelentem, změníte pohlaví, nebudete moci mít děti, vypadají vám vlasy a stanete se horlivým zastáncem vládní politiky. Nicméně i odborníci přiznávali, že repelent útoky mikrostátu úplně neznemožní, spíš je odežene k lidem, kteří jím ošetření nebudou, a ti pak budou postiženi ještě víc. Teprve když bude ošetřena drtivá většina obyvatel, bude možné, že se mikrostát vzdá.

Nadále umíraly stovky lidí denně a Absurdistán pomalu stoupal k vrcholu žebříčku nejpostiženějších zemí na světě. Předseda vlády z toho měl velkou radost, protože to zvyšovalo naději na zahraniční podporu, ze které měl podle jeho politiky Absurdistán bezpracně zbohatnout.

Protože spousta lidí nedokázala tuto politiku pochopit, zbláznila se z toho a psychiatrické nemocnice byly přeplněné k prasknutí. Mnohem víc bláznů se pak pochybovalo venku a většina z nich nenosila ani náhlavník.

Skutečná katastrofa se však teprve blížila: Mikrostát si v různých zemích světa vycvičil krvelačné elitní jednotky a nyní je rozesílal do dalších zemí, aby tam způsobily masakr. Počty elitních miliontin miliardtin vojáka mikrostátu zatím na masakr nestačily, ale už za nějaké tři týdny se to mělo podle odborných prognóz změnit a vůbec nebylo jasné, zda proti tomu dvě nové barvy digitální psů budou stačit...

přidáno 02.02.2021 - 15:58
Miňko: Digitální psi nejsou krvelační, spíš naopak až příliš neškodní. Ale masakru se možná ještě dožijeme a musíme si vroucně přát, abychom ho také přežili...
přidáno 02.02.2021 - 15:56
človiček: „Psy nechte doma, rozptylují mně při reprodukci.“ :-D
přidáno 02.02.2021 - 15:55
slavek: Tvůj komentář vypadá skoro jako spoiler... Uvidíme, jak to bude pokračovat dál...
přidáno 01.02.2021 - 00:53
Mikrostátní masakr krvelačných digitálních psů?
přidáno 31.01.2021 - 13:46
Covid z Wuchanu by se rád seznámil s sestřenicí z Británie za účelem sexu. Následnou příbuzenskou mutací zahýbáme světovým trhem.Jen seriozní nabídky prosím. Mám totiž podíl na výrobě respirátorů. Případné adeptky nechť se prokáží certifikací , že nebyly vystaveny vysoké teplotě, která Nás spolehlivě ničí. Byznys je byznys. Národní objednávky zajištěny. Vyšší efektivita bude upřednostněna. Psy nechte doma, rozptylují mně při reprodukci.
přidáno 30.01.2021 - 16:20
Jen výrobci repelentu si mnuli ruce a začali prodávat nejvyšší nabídce. A pak je osvítilo... Kdyby prodávali repelent, který by skutečně mikrostát vymýtil, přišli by o byznys. A tak začali nahrazovat učinný repelent placebem...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prokop z Absurdistánu (17) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prokop z Absurdistánu (18)
Předchozí dílo autora : Nedobrý angličtin (16)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Erien, potulný bard řekl o Severka :
Hvězda naděje.....její světlo neroste ani neslábne....Je neměnou skutečností. Její slova dokáží vnést světlo i do těch nejtemnějších chvil.....Velmi si vážím jejího přátelství E
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku