Aneb jak jsem v Ekvádoru překvapeně zjistila, že muži tu moji ženskost vnímají jako svou vlastní sílu, kterou jsou schopni použít a dát zpět.
přidáno 21.02.2020
hodnoceno 18
čteno 606(15)
posláno 0
Pusť tu duši
a nech ji plout
na hladině
znovu se nadechnout

Všechno je jinak

Přijela jsi za ženstvím
které jsi chtěla dát
avšak pravá podstata ženy
je přijímat

Je to jejich zem
tak zaboř se do ní
a přijmi semena
Tvůj vnitřní svět
nebesa
co všechno to znamená!

MUŽI
tu tvoji ženskost
vnímají jako svou vlastní sílu
zahříváš se

Ta stará tvář
co prvně tě viděla
vše i více
vrátila ti
děkujíce

O tom jsem fakt ani nesnila

Všechno je jinak
ale tak
jak má být
s vodou uvnitř
a sluncem na zemi

Konečně stojím nohama na souši

Jen se neboj
ONI tě
tou branou
pronesou
přidáno 02.03.2020 - 13:22
Akaia: přesně tak, jak říkáš.. :-)
přidáno 27.02.2020 - 15:59
Leslie: :-*
přidáno 27.02.2020 - 15:58
jo_: Máš pravdu, musím říct, že když se nějaké tendence pojmenují, definuje nějaké schéma chování, tak je to, jak kdyby to nad tebou konečně ztratilo kontrolu, a tys to mohla rozpustit a posunout :)
přidáno 26.02.2020 - 13:33
Akaia: hodne zajimavy cteni a zjisteni.. krasny, jak se v nadnesenem slova smyslu bevedomi meni ve vedomi.. a to vedomi se najednou otevira a vsechno do sebe zapada a ma smysl a clovek najednou citi tu lehkost byti.. :-) super ;-)
moc dekuju za odpoved ;-) a preju, at se dari a najdes to sve stesti, at uz je to cokoli :-)
přidáno 24.02.2020 - 23:58
jo_: Hmm "nic nedostanu" je prostě můj ne úplně vyřešený problém ve vztazích, začalo to samozřejmě doma s tátou. Byla jsem hrozně skřípnutá, že nic z jejich strany necítím a šílená tím, že nebudu pak ani nic cítit já. Takže se ještě občas objeví muž, který ve mně tyhle pocity vyvolá, a já, abych nemusela zažívat to, co mě doma drtilo, tak jsem vždycky radši vzala osud do svých rukou (mužská energie), abych dostala to něco, protože jsem si myslela, že když to nechám na nich, tak mi zas nic nedají (myšleno citově), a já budu znovu žensky zraněná. Prostě obrana, abych nemusela znovu do toho dlouholetýho pocitu. Ale jednou se tam člověkl musí vrátit, aby se to konečně uvolnilo a já mohla žít opravdový vztahy, a ne svoje traumata ;)
přidáno 24.02.2020 - 07:54
Akaia: takovy to kdyz si te odpovedi nachazi samy... super.. ono je nakonec asi lepsi, kdyz to clovek necha jen tak plynout, nez kdyz to krecovite drzi a urputne se snazi.. co myslis tim "zase nic nedostanu"? tohle me zajima, kdy clovek jednu a tutez vec najednou zacne vnimat jinak, jako by se probudil a citi kazdou bunkou tela... wow, hodne poutavy povidani s tebou.. ;-) diky ti za to :-)
btw. urcite to za to stoji! :-)
přidáno 23.02.2020 - 23:16
jo_: Děkuju :) já jsem si dneska uvědomila další díl skládačky. Když se mi někdo líbí, vždycky jsem začala být aktivní, vzala osud do svých rukou apod. Prostě jsem nevěřila, že dostanu to, co chci. Měla a mám zraněnou ženskou část sebe sama, takže u mužů, kteří mě zajímají, se před tou svou ženskou stránkou schovám do mé mužské, a ono to pak samozřejmě nefunguje. Tak jsem dneska zkusila vlést si do té své zraněné ženské a zůstat v ní i se strachem, že zase nic nedostanu. No a samozřejmě - na cestě domů si začal se mnou povídat jeden sympaťák, dostala jsem najíst a pozvánku na další akce. Takže asi tak, stojí to za to, i když se nám do té ženskosti nechce ;)
přidáno 23.02.2020 - 11:13
tohle je hodně zajímavý čtení... a hodně zajímavý myšlenky... díky ti za to zamyšlení a zastavení v čase... myslím, že ještě několikrát se vrátím...
přidáno 22.02.2020 - 21:37
Zitra: Když to úplně osekáš - muž je dárcem života a žena příjemce. Samozřejmě každý má v sobě zastoupené obě energie (jin i jang), záleží jen na tom, jak je máš poskládané a jestli to tobě osobně přináší harmonii.
přidáno 22.02.2020 - 21:35
oslov radek: Děkuju :)
přidáno 22.02.2020 - 21:35
slavek: Na druhou stranu jim tam některý věci tragicky nefungují. Jsou tu normálně mladý holky s x dětma na krku na všechno samy. To, co mě tady překvapuje, je, že to, jaká jsem, tady funguje v dobrém slova smyslu. Že to ty chlapi tady jsou schopní uchopit, použít a poslat mi zpátky. Kdybys měl zájem o konkrétnější čtení, svoje dojmy sepisuji sem na své stránky: http://bymysense.com/vsechno-je-jinak/

Jinak skvělý, co děláš. Taky by mě zajímaly detaily :D
přidáno 22.02.2020 - 21:32
Rosa: Něco jsem sepsala do tohoto článku, ale jsou tam i jiné věci. Máš pravdu, že by si to možná zasloužilo nějaký větší prostor. Děkuju :) http://bymysense.com/vsechno-je-jinak/
přidáno 22.02.2020 - 21:29
človiček: Děkuju, knihu neznám, díky za tip :)
přidáno 22.02.2020 - 17:56
Dobrá baseň
přidáno 21.02.2020 - 21:04
Pravá podstata ženy je přijímat... zvláštní :) asi máš pravdu.
přidáno 21.02.2020 - 17:35
Vnímat ženskost jako sílu je nádherné poselství. Vlastně je to vyjádření něčeho, o co se snažím. Dlouho, ne vždy úspěšně, ale opravdově.
A jestli to v Ekvádoru umějí, přimlouvám se za tu reportáž, jak navrhuje Rosa.
Moc díky.
přidáno 21.02.2020 - 08:13
Nechceš nám napsat reportáž? :) Je to cenné vědění.
přidáno 21.02.2020 - 07:09
Připomíná to knihu Hadí žena z podobnou zkušeností.Mohu jen souhlasit.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Všechno je jinak : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nic vs. něco
Předchozí dílo autora : Velká láska, velký konce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku