přidáno 27.11.2018
hodnoceno 2
čteno 1056(8)
posláno 0
Přichází čas Adventu, který s sebou přináší do měst po řekách zimu a netrpělivé očekávání oslav narození Ježíše Krista. Je to pro nás všechny doba klidu a především duchovního rozjímání.


Avšak patří sem i shon, někteří to přehánějí s nákupní horečkou. Ať už dáte přednost jednomu, nebo druhému, v Praze si tento čas určitě užijete. My většinou pečeme na první adventní neděli, aby se nám cukrovíčko rozleželo, pak už jen přiděláváme menší množství za studena. A to vše připravujeme předem jen proto, abychom se mohli procházet adventní Prahou. Na každém kroku po Praze je vidět pěkná vánoční výzdoba. Na trhy na Staroměstském náměstí přitahuje libá vůně svařeného vína, která tolik láká. A potom další dobrůtky jako teplá šunka s křenem a hořčicí či různé placky nebo tradiční sladkosti. Je to pro nás všechny takový malý ráj ochutnávek.
Až budete procházet kolem kostelů, klidně do nich vstupte. Uslyšíte, jak advent krásně zní. A pokud není úplně tak velký chlad či zima, dopřejte si výhled na Prahu z ptačí perspektivy a vystupte na některou z pražských věží, odkud je tak nádherný výhled na Prahu. Ale moc se nevyklánějte, aby se vám z té krásy nezamotala hlava. Vyhlídka na naší stověžatou Prahu je nezapomenutelná. Vychutnávejte si plnými doušky vánoční atmosféru, ač je čas nyní smutnější. Třeba tomu nevěříte, ale adventní čas je ten nejkrásnější v roce. Již tento týden máme první adventní neděli.
Před ní předchází slavnostní rozsvícení vánočních stromů. Kolik dětských oček rozzáří stromy, které budou zajisté nádherně ozdobeny a připraveny k času adventnímu?

Užijte si hezky tento adventní čas!



Foceno před 4 roky
přidáno 29.11.2018 - 07:56
Díky za zastavení. Krmení zvěře je krásné.
přidáno 27.11.2018 - 12:23
Včera si zapalovala prskavky, miluju tu vůni. My chodíme krmit zvěř a ptáky. Já se moc mezi lidi nedostanu, ale ráda si prohlížím fotky a postřehy jiných.
A tak děkuji. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Za vůní skořice a chvojí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Krásné nekonečno
Předchozí dílo autora : Láskou osiřelá

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku