...
přidáno 10.01.2018
hodnoceno 17
čteno 848(15)
posláno 0
Pod sněhem zaváté odnikud nikam
stopy bot co stále hledají směr
že hledat není co těžko si zvykám
za touhy naivní s povzdechem pykám
cíl skrytý za mlhou je plný děr

Dávno už poznal jsem bolestné žití
rány i milosti přijmout jsem směl
slunce jak každý den na cestu svítí
osud jak vyšitý duhovou nití
všechno co dostal jsem jsem vlastně chtěl

Chtěl jsem tě prožít jak nejlépe znám
lásku i srdce bol vnímat i snít
čtyřlístek v herbáři schovaný mám
lásky i naděje ospalých rán
stokrát se nadechnout o dům dál jít

přidáno 11.01.2018 - 21:45
vanovaso: Děkuju, to je milé :)
přidáno 11.01.2018 - 21:44
Yana: Děkuju mnohokrát Yano, tvůj milý komentář moc potěšil :) Měj hezké dny :)
přidáno 11.01.2018 - 20:49
Moc krásná báseň. Vše již bylo řečeno níže . Také mě oslovila jak formou tak obsahem. Děkuji za krásný zážitek.:-)
přidáno 11.01.2018 - 09:37
Obsah mě opravdově pohltil, tak s ním souzním že mám pocit že jsem to již četla a to opravdu silný, jestli je to možné o to víc tvoji báseň chválím, protože se mi uložila :-), ve mně se uložila, no a jestli to nebyla ta báseň tak ten obsah, který mně osobně vůbec nepřijde smířený a poraženecký. A jestli ano tak smířený v tom dobrém slova smyslu, smířený s tím co nezměním ale s tím, že to změnilo mě. Je skvělá ta báseň a napsal ji ten kdo žije a nepřežívá. Jak říkám pohltila mě a navíc obdivuji styl.
přidáno 11.01.2018 - 07:10
puškin: Ono to spojení psaní s focením, má u mne dlouhou historii, kolikrát ty veršíky vznikají tak, že se dívám na obraz a pak do něj písmenkama vkládám příběh. Všem se tím nezavděčím, to je jasný, ale to ani není účelem. Každopádně jsem rád, že tě oslovil text, to je na básnickým serveru důležitější :) Děkuju !
přidáno 11.01.2018 - 07:01
casa.de.locos: Děkuju, někdy, spíše zřídka , ze mne něco smysluplnýho vypadne :) Jsem rád že oslovila. (Jj. naděje tam dozajista je, nemám rád smutný konce)
přidáno 11.01.2018 - 06:56
Jsoucno: Jj.děkuju, někdy při focení pozoruju, že stačí jen trochu změnit úhel pohledu a věc se pak zdá úplně jinou, a tak nějak je to i s vnímáním, kolikrát stačí malý, zdánlivě bezvýznamný impulz a věci se zdají býti úplně jinými.
přidáno 11.01.2018 - 00:38
oprava...pohltila:-)
přidáno 11.01.2018 - 00:35
Báseň s úžasnou atmosférou...však na co fotky...obrazy tvoří text sám a tam jsem byl lehce mimo. Se omlouvám, ale viděl jsem to jinak.
Každopádně phltila!
přidáno 10.01.2018 - 23:58
všechno co dostal jsem jsem vlastně chtěl

mě praštilo, v dobrém. silný text, technicky moc povedený.. obsah mi nepřipadá až tak depresivní jako orionce, jít dál znamená pořád nové horizonty a výhledy, v tom je trochu naděje..
přidáno 10.01.2018 - 23:45
S Orionkou nesouhlasím akorát v jedné věci- Já s obsahem souhlasím. Jinak Orionka asi vystihla naprosto vše. Má to pěkný náboj, rytmicky je to velmi dobrý počin a jde vidět, že je psán velmi spontánně. O to je to hezčejší.
přidáno 10.01.2018 - 17:58
Orionka: Děkuju, já s tvým hodnocením obsahu fakticky souhlasím, opravdu je z toho cítit to, co píšeš a souhlasím i s tím, že nějakou, byť i mizivou, naději má člověk vždy. Jsou ale chvíle v žití a jistě je taky znáš, kdy prostě v jednom okamžiku už opravdu nevíš kudy kam. Můžeš s tím souhlasit či ne, ale okamžité pocity nejsou vždy racionální a nic na jejich existenci nezmění ani fakt, že jsou povětšinou jen dílem okamžiku. Potěšilo mne, že jsi to nepřelétla jen tak, ale přemýšlela jsi i nad obsahem. A o tom vlastně celý to lidský pinožení je - kladení si otázek a hledání odpovědi.
přidáno 10.01.2018 - 16:58
Je to moc pěkně zpracované, pečlivě, ale zároveň s lehkostí. S obsahem bohužel nesouhlasím, je na můj vkus moc poraženecký a smířený. Vždycky je co hledat.
přidáno 10.01.2018 - 10:04
Hanulka: Děkuju moc :))
přidáno 10.01.2018 - 09:37
Je to povedené, též se mi to líbí a foto krásné. Nemá to chybu !
přidáno 10.01.2018 - 09:18
nic moc: Děkuju nic moc, to ty umíš taky ;)
přidáno 10.01.2018 - 08:43
Ty umíš vždycky pohladit :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hledání... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ve vlnách...
Předchozí dílo autora : Nový...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku