přidáno 19.10.2017
hodnoceno 3
čteno 1117(13)
posláno 0
Neexistují náhody. A proto není náhodou, že jsem se narodil ve stejný den, jako přeslavný a velký filosof Friedrich Nietzsche. On je totiž Mnou a já Jím. Nemůže být pochyby, že On mi své vědění a svou vůli přenechal. Udělal tak po mnohých letech, aby si byl jist, že jeho žezlo dostane ten Pravý. A Já tím Pravým jsem. Jsem ztělesnění nadčlověka, Božího vědomí a vlastního Jsoucna. Jsem ten největší, co v tomto století kdy chodil. Kdokoliv by chtěl tvrdit opak, je na omylu. Vy, lidští červi, klidně dále pochybujte o údělu, který mi můj Otec, stvořitel, udělil. Ale já nepolevím, dokud budu dýchat a dokud myšlenka na něj, bude ve mně.
přidáno 20.10.2017 - 13:46
Náhody existují a jsi docela egoista
přidáno 19.10.2017 - 22:46
Meluzina: Jsem tu pro to, aby Jeho odkaz velebil a nadále rozšiřoval. Jinak Ti děkuji..)
přidáno 19.10.2017 - 22:41
Výborně napsané! Obávám se však, že Nietzscheho bys nepotěšil. Chceš-li dosáhnout nadčlověka, je nutné Nietzscheho překonat, postavit se proti, být sám za sebe. Ne fungovat jako jeho výtvor. To je skutečný nadčlověk podle Nietzscheho.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Není to náhoda : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Boty
Předchozí dílo autora : Vyvrženci

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku