Další povídka na jedno písmeno vás poučí o tom, jak se většinou chovají odmítnutí nápdníci - většinou ti, co ze sebe dělají "na úrovni". :)
přidáno 13.08.2016
hodnoceno 2
čteno 1480(8)
posláno 0
Sršíce sexapealem, Simona scházela schody směrem svislým.
Svůdná silueta se smyslně sunula se setrvačností slimáka.
Sáhodlouhá subtilní stehna, specifický střih seržové sukně, střídmý sametový svršek, stříbrné sponky, Steelky...
Sestoupila sedmý schod, spatříce seladona, stoupajíc se sebevědomím světaznalce. Svalnatý, skoro skalpovaný, saténové sako, společenské shoes.

Seladon shlédl Simonu, slintaje se supraverzí svých solárních skel.
Skrze sebevědomí, se sny suprového sexu, spektakulárně slovil Simonu se slizkým smajlem.
Simona seladona shlédla. Smrděl strašnými solfaráty, snad sírou se salmiakem.
Sprcha? Snad sranda. Spotřeba sprchové substance se srovnávala se subsidencí.

Seladon se snobsky smál. "Salve, seňoro, Standa, sedneme si spolu?"
Simona svraštila své septum.
"Sedět se smradlavým seladonem? Smůla." signalizovala svým silentiem, scházíce svůdným salchovem schody směrem svislým, sic se stihla stočit stranou.

Seladonovi srazila sebevědomí, skandálně se snažil Simonu shodit svými sarkastickými skřeky, syčíce sprostá slova.
Simona slyšela, smála se sobě.
Spojíce sluchátka se svým samsungem Star, spustila songlist se svými srdcovkami - Stratovarius, Scorpions -speedmetal.

Seladon stále sprosťačil. Simona se smála.

Sexuchtivý seladon se smůlou se setkal. Se slušností splynouti?
Sarkasmus.

přidáno 24.09.2016 - 16:15
Eleanthir: :-)
přidáno 20.09.2016 - 08:21
:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Smůla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dávná moudrost draků
Předchozí dílo autora : Něco

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o pocitová :
slecna pocitova. :) jedna mejch oblibenejch basnirek. hlavne pro tu poezii zivota, o ktery pisee. proste clovek moji dimenze. FREEDOM peAce LOVE
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku