S "šokující" pointou.
přidáno 07.04.2008
hodnoceno 11
čteno 1524(40)
posláno 0
Tikot hodin. Zářivka osvětluje dveře a kreslí na ně stíny. Voda v konvici vře.
Jinak ticho a klid.
Otočí se k němu. Leží - klidný, chladný - oči upírá na strop.
"Kafe?" Zeptá se.
Žádná odpověď. Ignoruje ji.
"No jo. Taky by tě neubylo, kdybys... ale to je jedno."
Podívá se na hodiny.
"Nechápu, co ti vadí. Co vám VŠEM vadí," vstává. Pohodí hlavou a rusé vlasy zazáří jako pochodeň v podzimním slunci.
Muž nereaguje. Nezajímá se. Nezajímá ho. Podmračeně ho sleduje. Vysokého, černovlasého, trošku strnulého, ale stále přitažlivého.
"Jsi stejný jako ostatní!" Vyčte mu. Kolik jich jen bylo? Deset, dvacet, sto?
"Já jdu k tobě se srdcem na dlani - nabízím se ti a ty? Nic. Nic!" Hystericky se zasměje, zatímco si zapíná podprsenku, pak halenku a upravuje sukni.
Muž ji ignoruje.
"Nejsem pro tebe dost dobrá, co? Pro žádného jsem nebyla dost dobrá! Jo kdybych byla blondýna s velkýma kozama..." zadrnčení telefonu zastaví proud ženiných výčitek. Vezme sluchátko a zamračeně poslouchá. Povzdechne si.
"Jistě. Odpoledne to bude. Vím, že rodina čeká. Ano!... Ne!... Já vím... Sakra. Tak za dvě hodiny. Dřív ne!" Vztekle mrští sluchátkem do vidlice.
"Shání tě manželka. Už se nemůže dočkat!" Je sarkastická, naštvaná. A zraněná.
Hlavně zraněná.
Odmítnutí vždycky bolí. Rány se sice zhojí, ale jizvy zůstávají.
Dál a dál.

Obleče si gumovou zástěru.
Do ruky vezme sklapel.
Jistými tahy vede řez mužovou hrudí.

Tikot hodin. Zářivka osvětluje dveře a kreslí na ně stíny.
Jinak ticho a klid.
Takový, jaký bývá jen tady.
Na pitevně.
přidáno 28.09.2014 - 17:30
vynikající pointa
přidáno 18.12.2012 - 20:12
Pointa výborná, ale místy mi to připadá trchu přepísknuté (telefonát)
přidáno 25.06.2008 - 12:04
je to WOW i kdyz posledni veta posledniho odstavce nici cely ten dojem z toho...myslim, ze kazdymu dojde, ze dotycna je nekrofilka uz pri tom jak si oblika tu zasteru...ale jinak WOW na to neni co jinyho jeste rict.
přidáno 18.05.2008 - 09:37
Jo byla a stále je i na Literu, ale protože ji mám ráda, tak jsem se rozhodla zpřístupnit ji širšímu okruhu čtenářů :-)))) ( Aby si ty moje fantasmagorie v klidu užili. třeba i 2x). :-)
přidáno 17.05.2008 - 21:09
Páni, přísahala bych, že už jsem jí četla... Liter...? Že by? Každopádně je skvělá. Skvělá tak, až to řeže.:o)
přidáno 17.05.2008 - 21:05
moc dobrá :)

PS: dneska jsem Tě hledal a nemohl jsem Tě najít ale už je to ok
vyhledávač tady asi rozlišuje malá a velká písmenka ;)
přidáno 19.04.2008 - 11:40
Tak tahle je jedna z tvých nejlepších! Ten konec mě dostal...
přidáno 08.04.2008 - 13:16
Hihi..Ty nikdy nezklameš!
přidáno 07.04.2008 - 20:11
Nápad hodný psychopata :-)
přidáno 07.04.2008 - 18:48
jj, drsná... a má spád... :)
přidáno 07.04.2008 - 16:05
Tak to je hodně drsný... Proto mám ráda mikropovídky, protože musí mít dobrou a šokující pointu:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zraněná : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Existence
Předchozí dílo autora : Až do konce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku