... a řada těch, co jim dlužím PROMIŇ - roste dál.
přidáno 18.02.2015
hodnoceno 10
čteno 1172(26)
posláno 0
Po židlích čekáren
utrácím život.
Na plátně víček
scénáře... kdyby.
Revize utkání,
kde já byl pivot.
nic už teď nebrání
vidět své chyby.
přidáno 26.01.2016 - 19:03
Někdy nám pouze čas dokáže odhalit, co jsme vidět nechtěli.
přidáno 20.02.2015 - 21:14
tak já to tedy prozradím. Původně jsem myslel podsíťový hráč, co rozehrává ve volejbale, ale wikipedka mi vysvětlila, že je to podkošový hráč... nicméně důležitý pro vývoj zápasu.... což život je v jednom kuse.

a děkuji za vaší diskuzi, potěšila moc.
přidáno 20.02.2015 - 12:08
Orionka: sformulovala jsi to líp než já ... ale vystihuje to i mé pocity z dílka
přidáno 20.02.2015 - 11:52
LadyLoba: Jiří Turner: Já pivota chápu jako klíčového hráče, na kterém závisí výsledek utkání. A na kterém jsou závislí i další členové týmu, to on rozhoduje. Proto by tam podle mě slovo "pilot" nesedělo, ten tým vidím jako klíčový, nehledě k tomu, že se v předchozím verši mluví o utkání. Ale to je jen můj výklad, nejvíc by o tom mohl říct autor :).
přidáno 20.02.2015 - 11:42
LadyLoba: Určitě to tak být může být chápáno, i když v té sportovní terminologii je pivot spíše statický hráč na brankovišti. Kdyby tam bylo stejně rýmovatelné slovo "pilot", bylo by ho stejně možné odůvodňovat, jako toho, kdo létá sem a tam. Obecně mi to slovo přišlo spíše než nesmyslné, tak trochu násilné. nicméně to byla jen dílčí poznámka k jinak zdařilé básni.
přidáno 20.02.2015 - 11:22
Jiří Turner: já v týto básni vnímám "pivot" jako někoho, na kom kdysi záleželo, jak se rozhodne co udělá resp. jak zareaguje na nějakou situaci ...
přidáno 19.02.2015 - 19:12
Ta opravdu zasáhne.
přidáno 19.02.2015 - 09:06
Tak tohle na mě dolehlo, jestli jí rozumím správně. A pivota myslím chápu. Smutné a těžké téma, ale velmi přesně, střízlivě podané. Tak to mám ráda.
přidáno 19.02.2015 - 08:53
Mám rád taková krátká "confiteor". Jediné, co mi nějak nesedí je výraz "pivot". Tenhle sportovní termín mi přijde samoúčelný, respektive, že je tam jen kvůli rýmu. Ale možná má nějaký skrytý význam a já se pletu.
přidáno 19.02.2015 - 08:32
hm.,tak ta je pěkně k zamyšlení, líbí se mi moc...chtěla jsem vypíchnout první dva verše, ale ona je dobrá celá...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zase : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nevhodný dárek
Předchozí dílo autora : Plesová

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku