https://www.youtube.com/watch?v=Oevq8SGt78o
přidáno 06.02.2015
hodnoceno 13
čteno 913(21)
posláno 0
vlastní temné pocity
denně oblékám
do šatu rozevlátého smíchu
kolem tolik lidí a já
se pohybuji v kruhu
odnikud do nikam

dopouštím se hříchu
sama na sobě
hořkosti příchuť
vychutnám
v mnohé její obdobě

směji se
dělám vám vrbu
to vše svedu
nastavuji vám rameno
když vás něco bolí
a vy?!

jsem osobnost říkáte
mám prý všechno
myslíte

jenže mně se chce vážně..
nebýt
víte?
chápete někdo
chápete?!

ikonka sbírka Ze sbírky: Bez ladu a skladu
přidáno 13.02.2015 - 17:44
Amelie M.: Chápu!:-(
přidáno 07.02.2015 - 22:21
Ailin: já to mám tak střídavě.. povětšinou lidi moc nemusím :))
přidáno 07.02.2015 - 16:17
Taky chápu. Ano - na některé věci je člověk vždycky sám: sám v sobě. Ale pak - pak zase vyjdu ven, mezi ostatní, a jsem tak ráda, že tu jsou - se mnou... :)
přidáno 07.02.2015 - 12:40
Amelie M.: Mám k tomu spousty důvodů.
přidáno 07.02.2015 - 12:21
Lenča: to je dobrý názor :-) víš, já taky v životě odmítám takové ty nepřetržité "stěžovatele".. protože jinak je to cesta do pekel.. naštěstí mám dobré přátele, pro které jsem tu já a oni jsou tu zase pro mě :-) já si sice někdy umím odpovědět zcela rozumně, ale neumím se tak chovat :)) díky za zastavení lenčo :-)
přidáno 07.02.2015 - 12:00
Lenča: to jsi napsala úplně přesně, o tom okolí, co tě vysává, a taky bych se potřebovala víc naučit , to co ty už umíš , kouknout se na sebe s nadhledem a dobře si poradit...
přidáno 07.02.2015 - 10:41
Tak to je opravdu nádherná, hluboká, silná báseň, skvěle vyjádřená.
Ono žít pro druhé, je krásné, ušlechtilé, ale... Naučila jsem se na sebe občas podívat jaksi zvenku, jako na ty lidi kolem, co potřebují vyslechnout, poradit. A začala jsem se k sobě taky tak chovat. Podívám se na sebe jako na někoho "cizího". Vypovídám se sama sobě, objektivně si třeba i poradím. Asi to zní hodně šíleně, ale tak nějak se mi to osvědčilo a funguje mi to. Lidi mám ráda, ale jakmile začnu cítit, že na mě chtějí hodit své problémy nebo se jen nechat politovat a vysát tím ze mě energii, odmítám (občas se nezadaří, samozřejmě :) Soucítím, promluvím s nimi, zkusím poradit, ale někdy tak jasně cítím, že oni ani vlastně nechtějí vidět řešení. Jsou spokojení se svou pózou "politováníhodných".
Prostě sama sobě za to stojím...
přidáno 07.02.2015 - 10:27
Orionka: tohle je asi nesmrtelné téma, takový ten vnitřní souboj, tam se chytá asi téměř každý :)

máš pravdu, snažila jsem se to uspořádat, tak mě těší, že to tam vidíš.. z mého hlediska tam pointa je, ale určitě by to šlo dotáhnout i jinam.. udělalo mi radost, jak to na tebe zapůsobilo, byl to záměr, díky moc za komentář :-)
přidáno 07.02.2015 - 10:25
vanovaso: na některé věci zůstane člověk vždycky sám.. přeju hezkej den :)
přidáno 07.02.2015 - 10:24
Marnerin: a máš k tomu pádný důvod anebo je to jen takový rozmar mladičké holky? pokud nemáš důvod, nehraj si s tím a nestav se zbytečně do role "smutné".. ;) život máš před sebou, tak si ho užívej :-)
přidáno 07.02.2015 - 10:05
Tohoto hříchu se myslím dopouští víc lidí. Snad jenom dítě, někdo mentálně postižený nebo takový ten čistý člověk plující životem bez potřeb a závazků (velmi vzácné) je vždycky upřímně jen sám sebou. Všichni ostatní si nasazujeme masky, máme jich spoustu pro různé příležitosti, a teprve za celým tím zástupem druhých já schováváme sami sebe.
Jsem se nějak rozepsala, inspirovala jsi mě :).
Takže k básni. Pěkně jsi vyjádřila myšlenku, ty obrazy sedí. I když je to volný verš, cítím v něm určitý řád, pomáhají mu ty občasné nenásilné rýmy. Kdyby to v závěru završila nějaká pěkně zrýmovaná pointa, nemělo by to z mého pohledu chybu :). Ale chápu, že jsi chtěla vyjádřit naléhavost, ta tam je.
přidáno 07.02.2015 - 08:41
Jenže mě se pořád chce.
přidáno 07.02.2015 - 08:30
CHápu, Amělie, moc dobře chápu, a doufám, že už to přešlo, anebo to ani nebylo o tobě...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jenže mně se chce vážně.. nebýt : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nejistá budoucnost
Předchozí dílo autora : Neumělá

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku