Příběh o místnosti, muži a jeho špatném dni.
přidáno 18.12.2014
hodnoceno 2
čteno 773(14)
posláno 0
Světlo. Sotva vidím a ty meleš o světle. Jestli to takhle půjde dál, tak brzo zešílím z té tvé tmy, blbe. To mi sem ten idiot nemůže hodit aspoň zasranou baterku? Sedím tady už nějakej ten pátek a sotva mi sem hodí plechovej talíř s jídlem. Pokaždé, když sem byl hodnej a moc neřval, tak sem dostal místo psího žrádla normální kuře a flašku s vodou. Ráno se probudím a všechno je fuč. Jen by mě zajímalo, jak to dělaj. Fakt dík, ale já bych vyměnil všechny jejich kulinářský speciality za blbou baterku, nebo nějaký miniaturní okno. Fakt je na tom všem nejhorší ta tma.

Klidně si sedni a zavři oči. Uvidíš, že to bude lepší a pokud nebudeš dělat takový rachot jako minulou noc, tak tě určitě brzo pustí. Jen doufám, že jim je jasný, že tvá vláda za tebe nezaplatí ani korunu. Dobře možná seš politik, ale to ještě neznamená, že za tebe bude někdo utrácet. Jestli si vzpomínám, tak naposledy co si byl někde veřejně, tak si vystupoval ze svého BMW do davu lidí a cedule jasně hlásaly hesla, jako „Do plynu sním“ nebo „Zabijte to tupý prase“ to není zrovna výraz vděku. Ne?

Jo jasně tahej sem zase tu zasranou politiku. Copak nevidíš, že sem v pěknejch sračkách? Někdo mě zavřel do místnosti o rozměru pěti metrů. Když se netrefim ráno do kýble, tak musim hladovět ještě dva dny. Seš snad naprosto tupej a nevidíš, že mám větší problémy než bandů nějakejch idiotů, který si myslí, že svejma cedulkama a vajíčkama něco změní? Leda hovno.

Jestli tě někdo slyšel, tak mám takový dojem, že nedostaneš jídlo ještě měsíc.

Di do prdele.

Sakra chlape copak nechceš pochopit, že tě někdo chce potrestat za tvoje zvrácený chování? Vzpomínáš si na to obvinění, že sis kupoval drogy a zfetovaný chodil na zasedání vlády. Dokonce bylo několik fotek, tvoje SMS a záznam hovoru s někým kdo ti měl dělat dealera. Všechno bylo jasné a ty si stejně zůstal na své pozici, bral si kupu peněz a jediný potrestání bylo to, že ses musel veřejně omluvit.

Kurva co to sem pořád taháš. Jasně občas jsem si šlehnul, ale kdo by neměl z těch sraček nervy na pochodu? Rád bych viděl tu kupu peněz, o který tady meleš. Bral sem normální peníze jako každej druhej člověk, ale za mou zodpovědnost sem dostal občas přidáno. Jo nějaký ty penízky bokem to nebyl problém, ale sakra koho to zajímá? Byla krize a já se snažil zůstat na živu.

Bral si víc než sto tisíc a to má být normální plat? Seš jen blb co se dostal na vyšší pozici a bral za to pěkný penízky. Jenže tobě to bylo málo, svoje panděro sis přitáhl ještě do úplatků a bral si drogy, objížděl jeden bordel za druhým a chlastal jak dělo. Dřív nebo později se musel najít někdo rozumný, kdo vezme lopatu, přetáhne tě s ní po hlavě a rovnou zakope. Tohle je jen mnohem víc krutý a pomalejší, ale zasloužíš si to.

Co ty o mě vlastně víš? Nejseš nic, jen malej sráč co mi celej život do všeho kecá. Já sem tady ten kdo má školy, kdo tvrdě makal, aby se někam dostal.

Titul sis koupil, pozici si dostal díky otci a v životě si nehnul prstem, aby si něčeho dosáhl. Jsi ukázka největšího lidského hnusu, který jsem měl tu smůlu v životě poznat. Stydím se za tebe a doufám, že tahle tmavá místnost je poslední místo, které zamoříš svým hnusným smradem.

Hlasité zabouchání na dveře vytrhlo muže z rozhovoru. Hrubý hlas zařval z druhé strany „Přestaň si tam kurva vykládat sám pro sebe“ muž kopl do dveří „jestli chceš ještě někdy vidět jen drobek z chleba, tak zavři klapačku“

Vidíš, já ti říkal, že tě slyší.
přidáno 02.01.2015 - 09:48
Máta: To je vlastně pravda žádné rozuzlení nebo vysvětlení tam není. Děkuji pro příště více domyslím závěr :)
přidáno 29.12.2014 - 17:30
Líbilo se mi to, ten vnitřní souboj je dobrej, svědomí je holt mrcha. Ale chybělo mi tam nějaké rozuzlení, vysvětlení nakonec - ideálně, kde je, jak se tam vlastně dostal, nebo že to všechno vlastně znamená úplně něco jiného :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sám pro sebe : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Krabice

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
colorka řekla o Králíček :
Ali, jsi jedna z nejhodnějších slečen, který jsem kdy potkala. Jsem moc ráda, že tě znám, protože můj život bez tebe by byl jak kafe bez cukru. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku