přidáno 10.12.2014
hodnoceno 2
čteno 970(6)
posláno 0
Celkem podmračený den.
Nějak se mi nechce nic pořádného začít a tak bloumám pokojem...Jen tak náhodou mi padl zrak na malou knížku Baudelairovy Malé básně v próze, kterou mám ve své knihovně už tolik let a ještě jsem se k ní pořádně nedostala a tak v ní začínám listovat...Přes snový Janusovský pokoj /Pokoj, který je něco jako hradiště snů - skutečná komnata ducha.../ se prolistuju k Chimérám...dočtu, odložím tu malou knihu a konečně se rozhoupu a začtu se do už dříve rozečteného téměř tisícistránkového Otevřeného deníku Jana Vladislava... Čtu v něm o básníkovi Tassovi, jako o tom "jehož duch mluví k duši" a přemýšlím o tom, jak je to prostě a jednoduše řečeno - jak prosté a přitom jak /často/ bolestně nedostupné "duchem mluvit k duši"...hm, čtu dál a nevěřím svým očím, Jan Vladislav v textu jen tak mimochodem zmiňuje Baudelairovu báseň v próze Chiméry, kterou jsem shodou nevím jakých okolností před chvílí náhodou přečetla...zvlášní - krásný pocit, když duch mluví k duši...
přidáno 11.12.2014 - 06:14
I mne se to stava velmi casto..
přidáno 10.12.2014 - 15:18
Jj, náhody neexistují, to už jsem jako malá tvrdila svému dědovi :D A teď to zažívám tak jasně, naplno, až mě to častokrát nechává bez dechu...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Když duch mluví k duši... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Čachořice
Předchozí dílo autora : IN VINO VERITAS

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku