že by ze života? Těžko říct takhle z hlavy :P
přidáno 09.02.2014
hodnoceno 2
čteno 1731(15)
posláno 0
Dotknu se ho jako nejvetší vzácnosti. Hebkost jeho kůže mě dostává na vrchol blaha. Podívám se mu do očí, ze kterých lze číst to vzrušení mezi náma, pokaždé, když se setkáme.
Vím, že po mém vyprahlém těle touží jako já po jeho. Musím ho mít, cítít ho v sobě, prožívat ho.
Mapuju jeho tělo rukama, jako bych ho neznala, i když už jsme si mnohé prožili.
Dívá se na mě a víc o bude následovat, leč nepomáhá. Lehce ho políbím na klíční kost a jazykem obkroužím tetování na levém prsu.
Zrychluje se mu dech a mě se tak dostává ujištění, že mám povolení si s ním dělat co chci. Tak jako vždy.
Políbím ho, lehce obkroužím rty jazykem a postupuju níž a níž. Jeho hrudník, bříško, slabiny. Tak krásně tvarované, že vlhnu při pohledu.
Smím se ho dotýkat, smím si s ním hrát.
Dlouho nevydrží, stáhne mě k sobě, aby se mohl nenasytně vpít do mých úst.

Jen lehce, s ladností mistra mi svleče podprsenku. Vzrušeně hněte ty dva malé kopečky až mi uteče hlasitý sten.
" Nejkrásnější jaké jsem kdy viděl." pronese chraptivě. Vím to, nesčetněkrát jsem to slyšela. Lehce se pousměju, avšak nenechám se rušit od prožitku.
Když ucítím jeho jazyk na své kůži, mám pocit, že zešílím vzrušením. Upěnlivě se dobývá do mých kalhotek, avšak...
" Ještě ne, ještě je čas." klidním jeho touhu šeptem. Nejdříve si chci pohrát já.
Odepnu pásek a kalhoty letí k zemi. Pokaždé mě uchvátí pohled na jeho chloubu. Je vzrušený na nejvyšší míru. Lehce vezmu do úst celou jeho mužnost a užívám si jeho tlumené sténání.

Jemně mě donutí přestat, je toho na něj moc. A přiznám se, že i na mě, musím ho hned cítít v sobě, jinak se vzrušením zblázním.
I toto přání je mi splněno.
Chvíli se ani jeden nehýbeme, zvykáme si na těsnou blízkost.
Sama se začnu pohybovat jemu vstříc a při každém pohybu se stupňuje chtíč. Vychází mi naprosti a v souznění pohybu a vzdechů stoupáme na vrchol blaha.

Dvě těla, sputána v jedno...
Dvě těla, toužící po vrcholu...
Dvě těla, toužící po lásce...

Dvě těla, které spojuje pouze sex...
přidáno 22.02.2014 - 00:46
Někomu jsem to už psal - takovéto "povídky" jsou jen popisem jedné scény. Kolik takových povídek napíšeš, než začneš "vykrádat sama sebe"? Deset? Dvacet? To, čím se povídky liší, je příběh. Zkus ho k tomu přidat.
přidáno 10.02.2014 - 22:03
na mě moc rychlý. Neříkám, že některý sexuální akty nejsou rychlé a prostě to jde samo od sebe. Ale textem jde vyjádřit víc, neříkám do podrobna, ale zkus příště třeba popsat na první pohled zbytečný věci.
Každopádně, ač tedy z vlastní zkušenosti, myslím si, že chlap při oblizování bradavek sténat nezačne. Možná jen můj názor

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nekonečná paralela : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Queer as folk I.
Předchozí dílo autora : Dno

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku